سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد 3 دستگاه خودرو با 1 کشته و 2 مصدوم

فرمانده پلیس راه سبزوار گفت: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس برخورد جزیی با عقب یک دستگاه کامیونت داشت، اما بعد از لحظاتی یک دستگاه کامیون به اتوبوس برخورد کرد و یک نفر کشته و چندین نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ احمد فتحی فرمانده پلیس راه سبزوار با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 10 جاده سبزوار شاهرود در محدوده شهرک صنعتی سبزوار صورت گرفته افزود: مسافران این اتوبوس تبعه افغانستان هستند و طی این دو حادثه یک کودک کشته و 2 نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

همتی مسول روابط عمومی اتش نشانی سبزوار میزان مصدومین را ده نفر و یک کشته اعلام کرد و گفت:6 آتش نشان این سازمان که با دو خودرو به محل حادثه اعزام شده بودند ابتدا اقدام به خارج کردن مصدومین که در کابین اتوبوس و مینی بار گرفتار بودند، کرده و با بیرون آوردن فوتی این حادثه و باز شدن راه پس از 1 ساعت و 45 دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است محور سبزوار به شاهرود یکی از 10 محور حادثه خیز کشورمان است که چندی پیش نیز شاهد وازگونی اتوبوس زائران عراقی و کشته شدن 8 نفر از مسافران شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بروز دو حادثه رانندگی در محور سبزوار شاهرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.