سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حمله غافلگیرکننده بوکوحرام ۲۳ نظامی نیجریه‌ای ناپدید شدند

منابع نزدیک به شبه نظامیان طرفدار دولت نیجریه از ناپدید شدن ۲۳ نظامی نیجریه‌ای پس از حمله غافلگیرکننده بوکوحرام در شمال شرق این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع نظامی و یک منبع نزدیک به شبه نظامیان طرفدار دولت نیجریه از ناپدید شدن ۲۳ نظامی نیجریه‌ای پس از حمله غافلگیر کننده بوکوحرام در شمال شرق این کشور خبر دادند.

یکی از افسران نیجریه‌ای با تایید این خبر گفت، در حال حاضر هیچ خبری در خصوص این ۲۳ نظامی دریافت نشده است. وی افزود ۵ نفر از آن‌ها افسر و بقیه سرباز هستند.

یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود گفت، در حمله غافلگیر کننده بوکوحرام به روستای بالاگالایه Balagallaye در منطقه بابوشه Boboshe در خارج از باما Bama این حادثه روی داد. بنابر اعلام همین منبع خبری تنها ۳ خودروی نظامی توانستند به باما بازگردند و از سرنوشت ۲۳ نظامی نیجریه‌ای هیچ اطلاعی در دست نیست.

افزایش خشونت‌ها در تمامی مناطق نیجریه، فشار زیادی به محمد بوهاری رئیس جمهوری این کشور وارد کرده است چرا که وی وعده داده بود امنیت این کشور آفریقایی را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

۲۳ نظامی نیجریه‌ای توسط بوکوحرام ربوده شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۷
داعش ونوچه هاش که ستون فقراتشان درعراق وسوریه خوردشده ودیگرقدرتی ندارندبرای نظامیان نیجریه قبیح است که نتواندآنان رانابودکند.
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۷
داعش ونوچه هاش که ستون فقراتشان درعراق وسوریه خوردشده ودیگرقدرتی ندارندبرای نظامیان نیجریه قبیح است که نتواندآنان رانابودکند.