سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت درسیستان وبلوچستان

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: اجرای ۱۲۷ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت از امروزدر این استان آغاز شد.

حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:: اجرای برنامه‌های فرهنگی، جشن‌های زیر سایه خورشید و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: همچنین در این ایام ۱۷۰ نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت سیستان و بلوچستان به حرم حضرت معصومه (س) اعزام می‌شوند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: امسال مردم این استان برای دومین سال متوالی میزبان کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) هستند.

وی افزود: مراسم استقبال از پرچم حضرت معصومه (ع) عصر امروز شنبه در مسجد امام رضا (ع) زاهدان برگزار می‌شود.

پودینه از برگزاری طرح نذر شادی در دهه کرامت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نیست بلکه شریک کردن افراد برای گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر این ایام با ارائه خدمات است.

وی خاطر نشان کرد: فعال سازی ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی و گسترش حوزه نفوذ مردمی با رویکرد شبکه سازی فرهنگی برای ارتقای فرهنگی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف دهه کرامت است.

انتهای پیام/ع

آغاز برنامه های دهه کرامت  در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.