سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیداستان

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه گفت: کمک به واحدهای صنعتی برای افزایش ظرفیت تولیدی آن ها و جلوگیری از رکود، باعث بهبود وضعیت اقتصادی استان خواهد شد.

وی گفت : حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی یکی از مولفه های مهمی است که در زمان فعلی باید به آن توجه کرد.

وی افزود: شرایط به گونه ای است که اگر فشار موجود که روی برخی واحدهای تولیدی وجود دارد برداشته نشود آن ها مجبور به تعدیل نیرو می شوند که این کار بر جمعیت بیکار استان اضافه می کند.

بازوند یادآوری کرد: ایجاد چنین شرایطی علاوه بر اینکه مانع توسعه و پیشرفت اقتصاد استان می شود تهدیدی جدی برای کرمانشاه نیز هست بنابراین همه باید کمک کنند تا چنین وضعیتی رخ ندهد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عبور از رکود واحدهای صنعتی نیازمند عزم جدی همه مسئولان از جمله بانک هاست، خاطرنشان کرد: خوب است که مدیران بانک ها تا جایی که امکان پذیر است در مقابل مشکلات واحدهای صنعتی از جمله عقب افتادن پرداخت اقساط، جریمه های سنگین در نظر گرفته شده و ... انعطاف بیشتری به خرج دهند.

وی ادامه داد: در صورتی می توانیم بر مشکلات فائق شویم که همه افراد مربوط دست به دست هم داده و برای رفع آن ها تلاش کنیم تا واحدی تعطیل نشود و یا مجبور به اخراج تعدادی از کارگران خود نگردد.

بازوند همچنین از صاحبان واحدهای تولیدی نیز خواست با تولید محصولات باکیفیت بازار فروش خود را تقویت کنند تا گرفتار مشکلات اقتصادی و رکود نشوند.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش از امهال 23 هزار و 170 میلیارد ریال وام در 9 شهرستان زلزله زده کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: اگر از این مبلغ چیزی بماند می توانیم برخی واحدهای صنعتی استان را که به بانک مقروض و در شهرستان های غیرزلزله زده هستند را وارد لیست کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی یکی از مولفه های مهم

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.