سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیت بین المللی سومار راه اندازی می شود

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری قصرشیرین از احداث گیت بین المللی(مرکز تبادل ارتباطات تلفنی با کشور عراق) مرز سومار خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حشمت رضایی معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری قصرشیرین گفت : با توجه به موقعیت خاص و مهم مرز سومار و نقشی که در توسعه روابط اقتصادی با کشور عراق دارد در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات به شهرستان قصرشیرین درخواست احداث این گیت و خط انتقال فیبر نوری از شهر قصرشیرین به سومار و نفت شهر داده شد که با موافقت وزیر همراه شد.

وی گفت: در این پروژه که مجری آن شرکت ارتباطات زیرساخت است خط فیبر نوری با مساحت 115 کیلومتر از قصرشیرین به سومار و نفت شهر انجام میشود تا در مرز سومار یک گیت بین المللی احداث شود.

وی با بیان اینکه ارتباطات همواره عامل توسعه بوده افزود: احداث این پروژه می تواند نقش مهمی درتوسعه این مناطق را داشته باشد.

وی اعتبار این پروژه را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این جلسه هماهنگی با نهادها و دستگاهای که در این مسیر خدمات رسانی میکنند انجام شد تا روند احداث این طرح با سهولت بیشتری انجام گیرد.

رضایی تصریح کرد: ارتقاء جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران در منطقه , ایجاد بستر ارتباطی ومطمئن با پهنای باند وسیع در این مرز و تامین پوشش ارتباطی تلفن همراه در شهر سومار و مسیر ارتباطی تا قصرشیرین از مزایای این طرح است.

 

انتهای پیام/د

موافقت وزیر ارتباطات در راه اندازی گیت سومار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.