سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه کرامت رضوی:

مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: مسابقه فرهنگی کبوتران حرم با رویکرد آشنایی کودکان با سیره و روش امام رضا (ع) طراحی و در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:این مسابقه فرهنگی ویژه مخاطبان و کودکان زائر 7 تا 11 سال از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد با برکت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه کبوتران حرم مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده است که با بیانی شیوا و کودکانه با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان در ایام دهه کرامت طراحی شده است.

حسینی افزود: مسابقه فرهنگی ویژه کودکان از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای ایجاد فضای سرگرمی برای کودکان و فرصت زیارت برای والدین برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: ارائه شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و با هدف حفظ و تداوم ارتباط زائران و مجاوران خردسال به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال در حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم رضوی متمرکز در ایام دهه کرامت است و روزانه به برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

برگزاری مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.