سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه مناطق اصفهان صاحب سينما مي شود

شهردار اصفهان گفت: تمام مناطق 15 گانه این کلانشهر به خصوص بخش هاي محروم شهر صاحب سينما مي شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزي افزود: نخستین بار در شهرداري منطقه 15 (خوراسگان) با حوزه هنري قرارداد ساخت و تجهیز یک سالن سینما بسته شده است و به زودي عمليات اجرايی آن آغاز مي شود.

وي با بيان اين كه عمده سينماهاي شهر اصفهان در محور چهارباغ متمركز شده است، اذعان داشت: مديريت شهري اصفهان درصدد است در تمام مناطق شهر به خصوص بخش هاي محروم شهر به صورت سرمايه گذاري و مشاركتي سينما بسازد.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره برداري رسمي مرحله سه خط يك مترو اصفهان با حضور معاون اول رييس جمهور در روز سه شنبه هفته گذشته، تصريح  كرد: در حال حاضر سرفاصله زمانی حرکت قطار شهری هر ۱۵ دقیقه از ايستگاه قدس تا صفه است كه در نظر داريم با اضافه کردن تعداد رام‌ها سرفاصله زمانی حرکت قطار را به ۱۰ دقیقه کاهش دهیم.

به گفته وی ، قطار شهری اصفهان روزانه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ شب به شهروندان خدمات‌دهی می‌کند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این زمان از امروز تا ساعت 22 افزایش پیدا كرد.

نوروزي تاكيد كرد: با توجه به اين كه مديريت شهري به وعده  خود در زمينه بهره برداري خط يك به صورت كامل عمل كرده لازم است شهروندان از مترو به عنوان وسيله حمل و نقل پاك، ايمن و راحت استفاده كنند.

وي به امضاي تفاهم‌نامه‌ تسهیلات حمل و نقلی برای خرید 5 هزار پاكرو در شهر اصفهان اشاره و بيان كرد: شهروندان مي توانند انواع محصولات از جمله دوچرخه، دوچرخه برقی و موتورهای برقی را با يارانه دولتي و وام قرض الحسنه خریداری کنند كه با اين اقدام شاهد كاهش ترافيك و آلودگي  هوا خواهيم بود.

شهردار اصفهان از راه اندازي خط جديد سامانه اتوبوس هاي تندرو يا BRT در شهر اصفهان به مناسبت ميلاد حضرت امام رضا(ع) خبرداد و گفت: با بهره برداري از اين خط شهروندان مي توانند به راحتي و آسان تر در شهر اصفهان تردد كنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.