سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور داوران تهرانی در بازدید از تئاتر بازبینی کرمانشاه

داوران تهرانی به منظور بازبینی تئاتر عروسکی کرمانشاه به این استان سفر کردند.

وحید خسروی عروسک گردان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : مریم سعادت بنفشه بدیعی و بهرام شاه احمدلو سه داور تهرانی جشنواره تهران مبارک هستند که برای بازبینی تئاتر عروسکی به کرمانشاه سفر کردند.

وی گفت :بازبینی نمایش ماه شب پانزده به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی وحید خسروی ، بازیگردانی سعید نوروزی و نسترن ذبیحی ، عروسک گردانی نسترن جوادنیا پویان پیره سما صدیقی شهره دانشیار ، آهنگسازی همایون محمدی و عروسک سازی خانم اصغری در سالن انتظار به اجرا نمایش درآمد و مورد بازبینی داوران قرار گرفت.

خسروی افزود :قصه داستان در مورد سرداری است که جنایت های زیادی انجام داده و خون های بسیاری ریخته است تا به پادشاهی برسد ولی در شبی که قرار است داماد پادشاه شود تمام جنایت های مرتکب شده اش یقه اش را می چسبد و در نهایت به جزای کارهای خود می رسد که جبران پذیر نیست.

همچنین نمایشنامه سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع دیگر به کارگردانی مرتضی اسدی مرام در مورد زلزله سرپل ذهاب دیگر داستانی بود که مورد بازبینی داوران قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بازبینی نمایش ماه شب پانزده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.