سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲ عامل افیونی در دو شهر مازندران

۲ عامل افیونی به همراه  ۱۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر اهل و ساکن شهرستان کرج در شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان‌ها با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهمان را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری در محور بین شهری این شهرستان‌ها شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ثقفی، از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک از خودروی متهمان در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و مووضع در دست بررسی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه، سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.