سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان با جدیت پیگیر بحران آب در دشتستان هستند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکل کم‌آبی در دشتستان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد باقر سعادت اظهار داشت: طی دو ماه اخیر شاهد مشکلات متعددی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان برای تامین آب مورد نیاز مردم هستیم که مسئولان با جدیت پیگیر رفع موضوع هستند.

وی با اشاره به تامین بخش عمده آب مصرفی این شهرستان از طریق خط آبرسانی کازرون، اضافه کرد: به علت خشک شدن چشمه ساسان ورودی آب از سمت شهرستان کازرون استان فارس کاهش یافته است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کاهش ورودی مشکلاتی را برای مردم در این شهرستان ایجاد کرد و تلاش شد تا از طریق دیگر روش‌ها آب مورد نیاز شهرستان تامین شود.

وی به حفر چاه و افزایش ورودی از خط آبرسانی کوثر اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود که با همکاری همه مسئولان شاهد رفع کمبود‌ها و تامین آب مورد نیاز مردم در شهرستان دشتستان باشیم.

سعادت با اشاره به اینکه حل تنش آبی دشتستان و شهر برازجان در اولویت همه مسئولان مرتبط در استان و کشور قرار دارد، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات آبی باشیم.

وی یکی دیگر از دلایل بروز تنش آبی در دشتستان را برداشت‌های غیرقانونی به وسیله پمپ‌های غیرمجاز عنوان کرد و گفت: به منظور جمع‌آوری پمپ‌های غیرمجاز اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/م

مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکل کم‌آبی در دشتستان هستند

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.