سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنت‌شکنی‌های ترامپ در دیدار با ملکه انگلیس سوژه شد!+ تصاویر

رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار روز گذشته با ملکه الیزابت در انگلیس، ۳ بار از اجرای سنت‌های معمول سلطنتی سرپیچی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) به دلیل پیروی نکردن از سنت های سلطنتی معمول برای ملاقات با ملکه الیزابت انگلیس سوژه رسانه ها شد.

گزارشها حاکی از آن است که در مرحله نخست، ترامپ این زن 92 ساله را به مدت 12 تا 15 دقیقه در دمای هوای 80 درجه فارنهایت (26 درجه سانتیگراد) منتظر گذاشت و در واقع اندکی برای ملاقات با او تأخیر کرد. ملکه هم که به نظر آشفته شده بود، حتی یکبار به دلیل تأخیر رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا، به ساعتش نگاه کرد.

در نهایت که خودروی لوکس دونالد ترامپ به قلعه وینزر، محل اقامت ملکه الیزابت رسید، وی یکی دیگر از پروتوکل های مهم سلطنتی را شکست. در واقع ترامپ از تعظیم کردن در مقابل ملکه انگلیس اجتناب کرد و به جای آن فقط با او دست داد.

 دیلی میل در این‌باره نوشت: خوشبختانه ترامپ به یک دست دادن معمولی با ملکه الیزابت اکتفا کرد و از دست دادن های بیش از حد قوی و طولانی که پیشتر با مقاماتی از جمله «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه به کار برده بود، اجتناب کرد!

ملانیا ترامپ هم به جای ادای احترام به شیوه خاص در مقابل ملکه، به یک دست دادن کوتاه با او اکتفا کرد.

گزارشها حاکی از آن است که در هنگام ملاقات با یک عضو خانواده سلطنتی، تعظیم کردن یک عمل اجباری نیست؛ اما یک سنت معمول و مؤدبانه محسوب می شود که به نظر می رسد خانواده ترامپ علاقه ای به انجام آن نداشتند.

اما سومین سنت شکنی رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ملکه انگلیس –و شاید مهم ترین آنها—این بود که زمانی که از او برای تماشای گارد سلطنتی انگلیس دعوت شد، وی همچنان جلوتر از ملکه قدم بر می داشت. در فیلم هایی که از این لحظه منتشر شده است، سنت شکنی فاحش ترامپ قابل رؤیت است. نحوه گام برداشتن های ترامپ در این لحظه به قدری عجیب بود که در نهایت ملکه الیزابت را بر آن داشت که از رئیس جمهور آمریکا بخواهد از سمت چپ حرکت کند. این در حالی است که ترامپ باز هم به اشاره های ملکه توجهی نکرد و به جای ایستادن در کنار ملکه، مقابل او ایستاد.

بر اساس قوانین سلطنتی انگلیس، هیچ کس نباید به ملکه پشت کند و یا جلوتر از او راه برود. گزارشها حاکی از آن است که حتی شاهزاده فیلیپ 97 ساله که در 70 سال گذشته همسر ملکه الیزابت بوده است، در انظار عمومی چندین قدم از او عقب تر راه می رود.

اما این سنت شکنی های ترامپ به سرعت به سوژه رسانه ها تبدیل شد و بسیاری از کاربران از او به دلیل بی احترامی به ملکه انگلیس—که طولانی ترین دوره سلطنت را گذرانده است-- انتقاد کردند.

یکی از این کاربران نوشت: ترامپ حتی پشتش را به ملکه کرد. من همیشه فکر می کردم که این یک بی احترامی بزرگ به یک عضو خانواده سلطنتی است.

یکی دیگر از کاربران نوشت: ترامپ فکر می کند کیست؟ او برای یک ملاقات کاری به کشور ما آمده و حتی به ملکه بی احترامی هم می کند و او را 15 دقیقه معطل می کند؟ ترامپ حتی به او تعظیم هم نمی کند!


انتهای پیام/

3 سنت‌شکنی‌ قابل توجه ترامپ در انگلیس+ تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
سهیل
۰۰:۵۷ ۲۲ دی ۱۴۰۰
ترامپ درسفر به انگلستان و در مراسم رسمی دیدار باملکه الیزابت نه تنها جلوی ملکه الیزابت حرکت میکرد ومانع از حرکت او میشده بلکه با قرار گرفتن وتوقف جلوی ملکه با باد ریح (گاز معده) با ملکه الیزابت دیدار کرده اما انگلیسی ها به زبان اوردن این حرکت بی ادبانه را سانسور کردند
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۰
دمش گرم
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا نابود كنه قدرتشون رو ، لعنتيها پاشون رو از خرخره خاور ميانه بر نميدارن
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
قدرت داشته باش حال روباه پیرو بگیر ،اولین کشور آزادیخواه مقابل ظلم بریتانیا همین آمریکا بود ،لعنت بر انگلیس عامل هرچی بدبختی هست
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۴ تير ۱۳۹۷
ترامپ حال ملکه انگلیس رو گرفته.
ملکه انگلیس پشت پرده خیلی از جنایتهاست اما چون با روش انگلیسی عمل می کنه آشکار نمی شه.
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ تير ۱۳۹۷
ترامپ حال ملکه انگلیس رو گرفته.
ملکه انگلیس پشت پرده خیلی از جنایتهاست اما چون با روش انگلیسی عمل می کنه آشکار نمی شه.
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۴ تير ۱۳۹۷
از ترامپ متنفرم
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۴ تير ۱۳۹۷
الان این ملکه انگلستان چند سالشونه
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۴ تير ۱۳۹۷
این ترامپ یک نادان بتمام معناست. بعضی کاراش اصلا درست نیست. ترامپ برای بازیگری طنز مناسب بود نه ریس جمهوری
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ تير ۱۳۹۷
این ترامپ یک نادان بتمام معناست. بعضی کاراش اصلا درست نیست. ترامپ برای بازیگری طنز مناسب بود نه ریس جمهوری
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۷
خدایا شر شیاطین (آمریکا و انگلیس ) ودیگر شیاطین به خودشان بر گردان پروردگارا کاری کن تا اروپا وآمریکا رودر روی هم قرار بگیرند وخودشون خودشون را نابود کنند البته این اتفاق خواهد افتاد چون این سنت الهی است که شیاطین فتنه گران مستکبرین و خونخواران عالم در مقابل هم قرار گرفته وهم دیگر را نا بود کنند
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۷
این ملکه انگلیس نمیخواد بمیره به درک واصل بشه
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۷
لیاقت اروپا همین است
شکوری اسنقی مهربان
۱۲:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۹۷
اینکه ترامپ قانون ممالک وبین الملل رازیرپاگذاشته وبی احترامی کرده ومی کندوظلم کردن به مردم بی دفاع وبی پناه تابن استخوانهایش ریشه دوانده شکی نیست