سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشتر شدن خدمت رسانی پزشکان متخصص به مردم

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمت رسانی پزشکان متخصص به مردم بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمت رسانی پزشکان متخصص به مردم بیشتر می‌شود.

 نظر غلامی در نشست شورای مدیران که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد اظهار داشت: تلاش مجموعه درمان شهرستان، خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت است و بیشترین تلاش ما نیز تحقق این امر است.

غلامی افزود: همواره تلاش ما در بیمارستان، ارائه بهترین خدمات از لحاظ کمی و کیفی بوده که امیدوارم مورد رضایت مردم واقع شده باشد.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان داشت: در نشست شورای مدیران که با حضور خانم دکتر خویش دوست، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد، در رابطه با خدمت رسانی بیشتر پزشکان متخصص به مردم و همکاری آن‌ها با بیمارستان، بحث و بررسی شد.

غلامی تصریح کرد، بر اساس مصوبه این جلسه، کلیه پزشکان متخصصی که وارد حوزه درمان شهرستان می‌شوند باید با بیمارستان شهید گنجی همکاری داشته باشند و هرگونه فعالیت آن‌ها در سایر مراکز درمانی شهرستان نیز منوط به کسب مجوز از شبکه بهداشت و درمان می‌باشد.

وی ابراز داشت: در حوزه مدیریتی بیمارستان نیز جهت خدمت رسانی بهتر، تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری جلسات مستمر با مسئولان بخش‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی ابراز امیدواری کرد، با اجرای این تصمیمات روند خدمت رسانی به مردم سرعت و کیفیت بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/م

خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت بیشتر می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.