سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای حل مشکل مالی تیم پارس جنوبی ادامه دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مسئولان این استان و مجموعه پارس جنوبی در راستای تداوم حضور شایسته تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد بهروزیان فر پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به بروز برخی نگرانی‌ها در خصوص فعالیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال افزود: با همت و نگاه ویژه استاندار، نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جم نماینده استان امسال حضور شایسته تری در لیگ برتر فوتبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: بزرگترین سرمایه ورزش و تیم پارس جنوبی جم بی شک هواداران هستند و دغدغه‌های آنان در خصوص این تیم قابل ستایش است.

بهروزیان فر تاکید کرد: هواداران تیم پارس جنوبی جم باید به خادمان خود در عرصه دولت و خانه ملت اعتماد داشته باشند، زیرا آن‌ها با جدیت تمام پیگیر موضوع رفع مشکلات تیم هستند.

وی گفت: مشکلات کنونی تیم پارس جنوبی جم با حوصله، تدبیر و همدلی قابل حل است و امید می‌رود با تدابیر لحاظ شده به ویژه در مجموعه منطقه ویژه پارس جنوبی به زودی مشکلات این تیم برطرف شود.

بهروزیان فر ادامه داد: این روز‌ها در فضای مجازی برخی اخبار ناامید کننده از سوی برخی افراد منتشر شده که هیچ وجاهت قانونی ندارد.

وی گفت: بر هم زدن فضای تعامل، نشر برخی خبر‌های نا امید کننده و ایجاد فضایی مشوش کمکی به تیم نمی‌کند و باید همه کمک کنیم تا در آرامش مشکلات تیم پرطرفدار پارس جنوبی جم حل و شاهد درخشش آن در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/م

مسئولان در راستای حضور شایسته تیم پارس جنوبی جم در لیگ  تلاش می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.