سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه فرهنگی؛

روایت زندگی دو روزنامه‌نگار بر صحنه تئاتر/ كليد ازدواج در دست كيست؟

پایان هفته فرصت مناسبی برای رفتن به سینما يا تماشای یک نمایش با خانواده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

یک پیشنهاد سینمایی

فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار و تهیه کنندگی محمود فلاح از جمله آثاری است که پس از تولید در سال ۱۳۹۵، تابستان امسال بر پرده سینما رفته است.

بازیگران: محمدرضا فروتن، رعنا آزادی ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهاد پور، پروین ملکی، علی گل زاده، عاطفه للهی، نیلوفر مولایی با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی و …

خلاصه داستان: زوج جوان پرستاری بعد از سال‌ها زندگی مشترک میخواهند صاحب فرزند شوند، اما ه. علت سابقه سقط جنین از نظر پزشکی فعلاً امکان آن فراهم نیست و درمان‌های خاصی را می‌طلبد، زوج جوان به سختی در حال فراهم کردن هزینه درمان ناباروری و سفر به لندن هستند تا اینکه اتفاقاتی باعث تردید زن برای ادامه مسیر درمان می‌شود …

یک پیشنهاد تئاتری

نمایش «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون، ترجمه شهرام زرگر و به کارگردانی روزبه شفیعی از ۱۷ تیر تا ۱۵ مرداد هر روز به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به اجرا در می‌آید.

«دختر یانکی» اثری کمدی، روایتگر دو روزنامه‌نگار آمریکایی است که با آمدن سوفی قهرمان المپیک به همسایگی آنان، نظم طبیعی زندگی هر کدام  بر هم می‌خورد.

امیررضا نظری، فریناز نسرین، روزبه شفیعی بازیگران نمایش دختر یانکی هستند. بهنام تشکر در اجرای نخست این اثر موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد تئاتر از نگاه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران شد.

يك پیشنهاد تلویزیونی

فیلم  «کلید ازدواج» جمعه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جوانی برای سیزدهمین بار به خواستگاری می‌رود! او که از دفعات مراجعه برای خواستگاری تجربیاتی اندوخته است، سعی می‌کند با رفع همه اشتباهات گذشته و فراهم آوردن امکانات لازم این بار موفق شود، اما در آخرین مراجعه با مشکل تازه‌ای روبرو می‌شود که هرگز به آن فکر نکرده بود.

در این فیلم تلویزیونی علیرضا خمسه، نادر سلیمانی و فاطمه صامتی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای‌ پيام/

 

برچسب ها: تئاتر ، سینمای ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.