سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی به عشایر در اندیمشک

رئیس اداره امور عشایر اندیمشک از خدمات رسانی به عشایر در قالب پروژه‌های عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  هرمز نیکو روان، رئیس اداره امور عشایر اندیمشک گفت: پروژه های  خدمت‌رسانی به عشایر در شهرستان طراحی می شوند چرا که عشایر هم‌چون جامعه عشایر کشور و همانند نیاکان خود به رمه‌گردانی، دامپروری و برخی از بانوان هنرمند به صنایع دستی برای کمک به اقتصاد خانوار فعالیت کرده و امرار معاش می‌کنند.

وی افزود: در زمینه توسعه خدمات به جامعه عشایری بخشی از مسیرهای تردد عشایر برای رفاه حال عزیزان عشایر بهسازی و روکش آسفالت در آن انجام شد و تا پایان سال ۹۸ با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک و فرماندار امیدوار هستیم کار بهسازی و تامین آب شرب سایر مناطق عشایری در شهرستان نیز تامین شود.

نیکو روان بیان داشت: ۱۴ میلیون و ۹۷۶ هزار متر مکعب آب شرب در مناطق مختلف عشایری در بخش مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک توزیع شد.

رئیس اداره امور عشایر اندیمشک عنوان کرد : ۸۰ هزار لیتر برای حمایت از جامعه عشایر در شهرستان اندیمشک توزیع و مرممت و نگه‌داری راه‌ها و رگلاژ و ریزش برداری جاده چاونی، مسیر شکافی جاده وردان، مسیر شکافی جاده بهار آب و مسیر شکافی جاده آبگون چاونی انجام شده است.

 وی در گفت:با محوریت توسعه خدمات و محرومیت‌زدایی و ایجاد راه روستایی، مسیر شکافی، بهسازی راه‌های موجود، تامین آب شرب مورد نیاز ۱۰۰ پروژه طراحی و بخش مهمی از پروژه‌ها نیز  روند عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/م

حمایت از عشایر در اندیمشک

برچسب ها: عشایر ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.