سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کنونی اقتصاد کشور نیازمند همراهی بخش خصوصی و دولتی است

استاندار خراسان جنوبی گفت:اوضاع اقتصادی در کشور عادی نیست و برای باید به همراهی بخش خصوصی و دولتی توجه بیشتری شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه،استاندار خراسان جنوبی شب گذشته در دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت:اوضاع اقتصادی در کشور عادی نیست و برای باید به همراهی بخش خصوصی و دولتی توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه نباید روز به روز شاهد تضعیف و ریزش واحد‌های تولیدی باشیم، افزود: در بخش تامین مواد اولیه با مشکل روبه رو هستیم که هرچه سریعتر باید حل شود.

مروج الشریعه با بیان اینکه تکلیف بسیاری از مواد اولیه صنعت و تولید و مصادیق ان در باب ارز حمایتی روشن است و در جداول دهگانه مشخص شده است، ادامه داد: برای حاصل شدن صادرات مجدد در استان به اسانترین شکل، بازار ثانویه پیش بینی شده و راه اندازی شده است.
کمیلی نماینده شرکت کویرتایر نیز در این جلسه با بیان اینکه شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان است گفت:شرایط فعلی کشور شرایط چندماه گذشته نیست و جنگ اقتصادی شروع شده است.

وی افزود:شرکت کویرتایر روزانه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تولیدی داشته که امروزه با کاهش چشم گیری روبه رو شده است.

کمیلی با اشاره به اینکه شرکت کویرتایر بزرگترین مالیات دهنده استان است افزود: برای گرفتن ۱۲ میلیارد تومان از بانک و تهیه مواد اولیه درگیر یک معافیت مالیاتی هستیم و بر این اساس تولیدات شرکت کویرتایر خوابیده است.

نماینده شرکت کویرتایر ادامه داد:گمرک در محل شریان حیات اقتصاد یک کشور است و ما نیازمند بیدار بودن گمرک در همه ساعات و خدمات رسانی هستیم.

ایجاد تشکل برای مواد اولیه، تامین اعتبار برای این تشکل و تعیین بانک صنعت و معدن و توسعه برای تامین ارز واحد‌های تولیدی از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/ب


برگزاری دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی

برچسب ها: اقتصاد ، بخش خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.