سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛

فعالیت رسانه‌ای متضمن به اخلاق و انصاف باشد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط بین الملل وزارت کشور گفت:فعالیت رسانه‌ای در جامعه دینی متضمن به رعایت اخلاق، انصاف و اعتدال است که رسانه‌ها برای تحقق آن بویژه در خراسان رضوی که منتسب به عالم آل محمد (ص) است تلاش گسترده‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رمضان شجاعی کیاسری در بازدید از بخش‌های مختلف روزنامه سراسری خراسان با قدمت بیش از ۷۰ سال در مشهد افزود: صداقت و صراحت و راستی مبنای فعالیت رسانه‌ای در جامعه‌ای اخلاقی است که می‌تواند زمینه شفاف سازی در عین حال انسجام و قوت ارتباط بین جامعه و دولتمردان و حاکمیت را بیش از پیش افزایش دهد.

وی ادامه داد: انصاف در قلم و جانب حق داشتن از اصول کار حرفه‌ای و جزئی از اخلاق حرفه‌ای است که باید محور عمل رسانه‌های ما قرار گیرد تا در کنار رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به توسعه ارزش‌های اخلاقی، افزایش رفاه و عدالت اجتماعی و به تبع آن توسعه جامعه کمک کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط بین الملل وزارت کشور افزود: امروز بیش از هر زمان نیاز است رسانه‌ها در عرصه جنگ رسانه‌ای ورود یافته و در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمن که اعتماد و امید جامعه را هدف گرفته، گام بردارند.

شجاعی گفت:امروز دشمن بر طبل افتراق وجدایی ملت و مسئولان می‌کوبد تا اهدافی را که در ۴۰ سال گذشته با انواع حیله، ترفند و توطئه‌ها نتوانسته بدان دست یابد، از این مسیر حاصل کند و امروز همه ما بویژه رسانه‌ها اعم از مکتوب، دیجیتال و مجازی که نقش موثری در ساماندهی و مدیریت افکار عمومی و آگاهی بخشی جامعه دارند، هوشیارانه و در راستای مصالح نظام و کشورو آگاهی جامعه از این توطئه دشمن تلاش کنیم.

وی با اشاره به قدمت و سابقه دیرینه روزنامه خراسان افزود: مسیر رسانه‌ای را با تنویر و آگاه بخشی افکار عمومی از این توطئه‌ها و دشمنی‌ها مدیریت کنید همانگونه که تا کنون تلاش شما در عرصه رسانه‌ای خالصانه بوده است و از افتادن در دامن بازی‌های سیاسی و جناحی بپرهیزید.

در این دیدار مدیر مسئول موسسه فرهنگی، هنر خراسان هم با اشاره به نقش و جایگاه این روزنامه در عرصه رسانه‌ای استان و کشور، گفت:تلاش کرده ایم در این حوزه در عین رعایت اخلاق حرفه‌ای و انصاف به گونه‌ای عمل کنیم که برای مخاطبان با توجه به تنوع ابزار‌های رسانه‌ای جایگاه و نقش خود را حفظ کنیم.

محمد سعید احدیان افزود: هم اکنون این روزنامه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حدود ۷ میلیون کاربر دارد که ۲.۵ میلیون نفر آنان عضو کانال این روزنامه در تلگرام هستند.

وی با بیان اینکه روزنامه خراسان به موقع درک کرد که باید در فضای مجازی سرمایه گذاری کند و همین امر موجب شده همچنان قوت و قدرت خود را در حوزه رسانه‌ای حفظ کند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید از همه ظرفیت‌های فضای مجازی از جمله تلگرام برای مقابله با دشمن بهره گیرند و خروج آنان ازاین فضا‌ها از جمله تلگرام به مفهوم خالی کردن عرصه برای تاخت و تاز دشمن و تهاجم فرهنگی آن است.

انتهای پیام //ز. ج
 

بازدید رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از بخش‌های مختلف روزنامه سراسری خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.