سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ده مورد از تلاش‌های رژیم آل‌خلیفه برای ضربه زدن به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم

جریان وفای اسلامی ده مورد از تلاش‌های رژیم بحرین برای ضربه زدن به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را مستندسازی و اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی منامه پست به نقل از جریان وفای اسلامی بحرین نوشت تلاش حمد بن عیسی (پادشاه بحرین) برای ورود به روند درمان آیت الله شیخ عیسی قاسم در چارچوب فریب کاری همیشگی آل خلیفه و تلاش برای مخفی کردن مسئولیت مستقیم این رژیم در قبال مشکلات جسمی آیت الله است.

این جریان بر اهمیت مقابله با نقشه آل خلیفه با هدف از بین بردن ارزش های واقعی که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به عنوان برجسته‌ترین نماد دینی و ملی بحرینی ها نماینده آن است تاکید کرد؛ شخصیتی که تلاش‌های زیادی در چارچوب ایجاد امید در شهروندان بحرینی  برای خلاصی از دیکتاتوری آل خلیفه و حفظ هویت و اصالت کشورشان ایجاد کرد.

جریان وفای اسلامی بحرین در بیانیه ای که بعد از عزیمت آیت الله شیخ عیسی قاسم به لندن به منظور معالجه صادر کرد، مهمترین اقدامات آل خلیفه در هدف قرار دادن وی را ذکر کرده است که نشان می دهد نقشه خالی کردن عرصه از حضور آیت الله عیسی قاسم و دور کردن او از کشور، تصمیمی آنی نبوده است بلکه طرحی از پیش تعیین شده بود. به ویژه بعد از دسامبر 2014 که خطرناک ترین مرحله برای زدودن چهره های برجسته مخالفان از واقعیت سیاسی و دینی است که آل خلیفه آنها را مانع جدیدی بر سر راه اجرای طرح‌های خرابکارانه خود می بیند.

بیشتر بخوانید: آیا ممکن است رژیم آل‌خلیفه اجازه بازگشت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به بحرین را ندهد؟

جریان وفای اسلامی موارد اصلی نقشه حمله به شیخ عیسی قاسم و دلایل مرتبط با آن در زمینه طرد وی از تریبون های عمومی و در نتیجه محاصره و کوچاندن وی به خارج از کشور ثبت کرده است. این موارد عبارتند از: نامه وزیر دادگستری رژیم آل خلیفه و جنگ تبلیغاتی و تحریک آفرینی علیه شیخ عیسی قاسم در تلویزیون و مطبوعات وابسته به رژیم، بستن نهادهای دینی که شیخ قاسم آنها را تاسیس کرده بود، سلب تابعیت از ایشان و محاکمه اش به اتهام فریضه خمس،‌ جلوگیری از گفتمان دینی مستقل و تهدید علما، محاصره شیخ قاسم در منزلش و جلوگیری از برگزاری نماز جمعه،کشتار متحصنان در اطراف منزل شیخ قاسم و تخریب چهره ایشان.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.