سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت۴۰ درصد معابر روستا‌های استان آذربایجان شرقی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ درصد معابر روستا‌های استان آسفالت هستند و طرح هادی در آن‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در جمع مردم روستای ملاسراب از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکان مقدار آسفالت روستا‌های استان طی سال‌های ۹۳ تا ۹۶ را چهار میلیون و ۵۰۰ مترمربع دانست.

وی افزود: کل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان جمعا تعداد ۲۰۲۰ بوده و بنیاد مسکن استان آماده بهسازی و آسفالت در همه روستا‌ها به شرط مشارکت مردم روستا‌ها است.

باباپور گفت: بنیاد مسکن استان ظرف سه سال گذشته به اندازه ۳۶ سال گذشته آسفالت در روستا‌ها انجام داده است.

وی آمار بهره مندی روستا‌های استان از آسفالت معابر عمومی و اجرای طرح‌های هادی را ۴۰ درصد و در شهرستان ملکان ۴۴ درصد عنوان کرد و اظهار کرد: شهرستان ملکان به لحاظ بهره مندی از وحدت و مشارکت بالا که بین مردم و مسئولین محلی وجود دارد از آمار استانی هم جلوتر است.

باباپور اعتبارات بهسازی روستایی بنیاد مسکن استان طی سال ۹۶ را مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال و در سال ۹۷ مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تا سال ۹۴ میزان آسفالت روستایی در شهرستان ملکان مقدار ۶۷ هزار پانصد متر مربع بوده که این مقدار طی سه سال گذشته دو و نیم برابر رشد کرده و به مقدار ۳۰۰ هزار مترمربع افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان به پروژه آسفالت روستای ملاسراب اشاره کرد و گفت:عملیات اجرایی آسفالت ملاسراب از سال ۹۳ با مشارکت ۸۵۰ میلیون تومانی دهیاری و ۸۸۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن استان آغاز و طی سه سال به بهره برداری رسیده است. 

 

انتهای پیام/ش

اجرای طرح هادی در روستاهای اذربایجان شرقی

 

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.