سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازه های مسکن مهر اسلام آباد با نخاله های ساختمانی پر شده بود

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: عناصر سازه ای مسکن مهر اسلام آباد با نخاله های ساختمانی و یونولیت پر شده بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه صبح امروز ۴ شنبه در نشست شورای فنی استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت:
 
وی گفت: طی این مدت شورای فنی استان به شکل ویژه ۳ پروژه بیمارستان اسلام آبادغرب، مسکن مهر اسلام آباد و مسکن مهر سرپل ذهاب -که در زلزله به شدت آسیب دیدند- را در دستور کار قرار داده و نشست های کارشناسی متعددی را در این زمینه برگزار کرده است.
 
 وی گفت:همزمان مراحل قضایی این پروژه نیز دنبال شده و نظر اولیه گروه مشورتی دستگاه قضایی مبنی بر تخریب بیمارستان اسلام آباد بود. در ادامه پیمانکار ساختمان توضیحات تکمیلی در مورد سالم بودن تاسیسات و امکان مقاوم سازی را ارایه داد مبنی بر اینکه با توجه به سالم بودن تاسیسیات، هزینه های مقاوم سازی کمتر  از تخریب کامل و بازسازی است. 
 
وی بیان کرد:بیمارستان جزو ساختمان های ایمن است و هرگونه مقاوم سازی باید در چهارچوب استانداردهای لازم انجام شود.
 
وی افزود:تاکنون چندین نشست پیرامون مسکن مهر سرپل ذهاب برگزار شده که در این نشست ها، ایرادها و قصورهای صورت گرفته در این مجموعه در بخش طراحی و اجرا  به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی ادامه داد:  در مورد مسکن مهرهای اسلام آباد و سرپل ذهاب باید به صراحت قصورهای صورت گرفته توسط طراح، ناظر و مجری مشخص شود و مقصرین برای مجازات به دستگاه قضایی سپرده شوند. 

انتهای پیام/ز

مقصرین تخریب مسکن مهر  برای مجازات به دستگاه قضایی سپرده شوند


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.