سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان سمنان

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت : وضعیت تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و کالاهای اساسی خوب است و مردم نگران تمام شدن مایحتاج اساسی نباشند .

 سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خصوص وصغیت تولیدات کالا های اساسی کشاورزی و استراتژیک مردم گفت : وضعیت تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و کالاهای اساسی خوب است و مردم نگران تامی مایحتاج اساسی نباشند .

وی افزود : بر اساس آخرین گزارش در استان سمنان ، 40 تن گوشت منجمد و 900 تن مرغ منجمد و 2500 تن ذرت و 4000 تن جو و 2000 تن شکر و 8000 تن برنج ذخیره شده و 73 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خریداری شده که حدود 48 درصد پول گندم کاران پرداخت شده و بقیه پول هم پرداخت می شود .

میرعماد در خصوص وضعیت تخم مرغ نیز بیان داشت : تخم مرغ در 4 روز اخیر کمی با افزایش قیمت همراه بوده که در حال حاضر به حالت کاهش قیمت رسیده و و در خرداد ماه و تیر ماه به ثبات رسیده است .

وی با اشاره به اینکه متوسط قیمت مرغ در استان سمنان نسبت به 5 استان مجاور در وضعیت خوبی است گفت : قیمت مرغ سیر کاهشی داشته و در تخم مرغ نیز وضعیت همینطور بوده است .

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه میزان تولید تخم مرغ تا پایان سال جاری در استان به 21هزار تن می رسد بیان داشت : این میزان تولید تخم مرغ مازاد بر نیاز بوده و در ابتدای و انتهای سال 96 و ابتدای سال 97 تخم مرغ به دلیل آنفلوانزا با افزایش قیمت همراه بوده ولی در حال حاضر با کاهش قیمت همراه است و تمام واحد ها به چرخه تولید تخم مرغ بازگشتند .

انتهای پیام / ذ

متوسط قیمت مرغ در استان سمنان نسبت به 5 استان مجاور در وضعیت خوبی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.