سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام سالاری مکی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان خراسان شمالی با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب از ۱۹ الی ۲۵ تیر ماه است، گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشنواره پوستر «حریم ماه» و کارگاه‌های عفاف و حجاب، تجلیل از بانوان مروج فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، روایتگری واقعه مسجد گوهرشاد مشهد، برگزاری همایش قیام عفاف و حجاب در بجنورد، اسفراین و شیروان، تشکیل کمپین گفتمان حجاب در اسلام، برگزاری همایش حافظان حریم و خانواده و نمایشگاه و پخش فیلم از جمله برنامه‌های بنیاد عفاف و حجاب در استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان این که خراسان شمالی، استان پایلوت برای برگزاری دوره‌های عفاف و حجاب معرفی شده است، گفت: در زمینه فعالیت‌های محتوایی جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج عفاف و حجاب در جامعه افزود: رسانه‌ها رسالت سنگینی در این زمینه دارند و نیاز است از ابزار‌های

مختلف هنری و رسانه‌ای برای این موضوع بهره گرفته شود.

انتهای پیام/آ


اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب از ۱۹ الی ۲۵ تیر ماه در استان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.