سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف از حمله انتحاری پاکستان، ترور یک سیاستمدار بود

یکی مقام پلیس پاکستان اعلام کرد بر اساس تحقیقات اولیه، هدف از حمله انتحاری در این کشور ترور هارون بیلور، یک سیاستمدار با نفوذ محلی، بوده است.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس اعلام پلیس، هدف از حمله انتحاری در پاکستان ترور هارون بیلور، یک سیاستمدار با نفوذ محلی، بوده است.

پلیس پاکستان اعلام کرد شامگاه سه‌شنبه دست‌کم ۱۳ نفر از جمله یک سیاستمدار با نفوذ محلی در حمله انتحاری به یک نشست انتخاباتی در شمال پاکستان کشته و حدود ۵۰ نفر نیز زخمی شدند. 

پلیس پاکستان اعلام کرد این حمله علیه نشست انتخاباتی حزب ملی عوام پاکستان صورت گرفت. این تشکیلات پیش از این نیز به علت اعلام مخالفت خود با گروه‌هایی از جمله طالبان هدف حملات تلافی‌جویانه گروه‌های تروریستی قرار گرفته بود.

اندکی پیش‌تر سخنگوی نظامی پاکستان از وجود تهدید‌هایی علیه مبارزات انتخاباتی در انتخابات پارلمانی ۲۵ ژوئیه خبر داده بود.

شفقت مالک، یکی از مقامات پلیس پاکستان با اشاره به نامزد‌های حزب ملی عوامی در انتخابات، به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: «بر اساس تحقیقات اولیه هدف این حمله انتحاری هارون بیلور بود.»

کوکب فاروقی، یکی از مقامات بلندپایه پلیس پاکستان، نیز اعلام کرد هارون بیلور در این حمله کشته شده است. به گفته پلیس، انفجار در لحظه‌ای که این سیاستمدار آماده می‌شد برای حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران حزب ملی عوامی سخنرانی کند، روی داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.