سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتماد عمومی سرمایه و نیازی برای مجموعه اوقاف است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اعتماد عمومی سرمایه و نیازی ضروری برای مجموعه اوقاف و امور خیریه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اعتماد عمومی را بزرگترین سرمایه و از نیازهای اصلی برای مجموعه اوقاف در کشور بیان کرد.

وی با اشاره به اهمیت جلب اعتماد مردمی برای ترویج فرهنگ وقف در جامعه و همچنین اهمیت و قداست کار سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: فعالیت‎های مرتبط با این مجموعه باید با تدبیر، مدیریت، شفافیت، نشاط و سلامت همراه و موجب اطمینان کامل در میان مردم شود تا هیچ گونه خدشه و ذهنیت منفی نسبت به آن وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: اصلاح ساختار و بدنه کاری، الکترونیکی کردن همه خدمات، استفاده از نیروی انسانی، مدیران و کارشناسان سالم و کارآمد، و کوتاه کردن دست سوء استفاده کنندگان، از ضروریات امروز سازمان اوقاف و امور خیریه برای اعتمادسازی در جامعه و پیشبرد اهداف مد نظر بویژه در حوزه موقوفات است.

گفتنی است: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، حجت الاسلام حسن امیری به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از خدمات حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

ترویج فرهنگ وقف نیازمند اعتمادسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.