سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل آب اصفهان نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان حل مشکل آب اصفهان را نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان دانست و گفت در این خصوص جلسات متعددی با مسؤولان ارشد نظام داشته ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: طرح‌هایی که به عنوان جایگزین کشاورزی نام برده شد ، بسیار خوب است اما کاش که این طرح‌ها را از ما می‌گرفتند و آب را به اصفهان باز می‌گرداندند چرا که اصفهان بدون آب و زاینده‌رود معنایی ندارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات متعدد با مسؤولان ارشد نظام، بیان کرد: حل مشکل آب اصفهان نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان است چرا که اصفهان جبهه و جنگ را اداره کرد و 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین مالیات کشور را اصفهان تأمین می‌کند تصریح کرد: تالاب گاوخونی و خشکی آن تنها برای اصفهان خطرناک نیست بلکه گرد و غبار ناشی از آن برای چندین استان از جمله پایتخت هم خطرناک خواهد بود.

وی با بیان این که طرح‌هایی که در بالادست در خصوص برداشت آب انجام می‌شده است جز ضرر و زیان برای اصفهان چیزی نداشت، مطرح کرد: در دل کوه درخت کاشته‌اند و آبیاری می‌کنند در حالی که ریشه درخت نمی‌تواند در کوه رشد کند و این طرح‌ها در بالادست برای اصفهان مضر بوده است.

موسوی لارگانی با بیان این که میانگین بیکاری در استان اصفهان نسبت به کل کشور 3 درصد بیشتر است، خاطرنشان کرد: ملت ایران بداند که امروز مردم اصفهان آب ندارند و ماه رمضان چند روزی آب نداشتند؛ اگر فولاد و ذوب‌آهن چرخشان می‌چرخد به این دلیل است که از پساب استفاده می‌کنند ولی بقیه صنایع اصفهان تعطیل و نیمه تعطیل است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آب اصفهان باید احیا شود تا مشکلات صنایع اصفهان هم حل شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.