سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت کالا‌های تولیدی نقش به سزایی در سهم بازار دارد

استاندارسیستان و بلوچستان در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه گفت: کیفیت کالا‌های تولیدی نقش به سزایی در سهم بازار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید " دانیال محبی" صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه اظهار داشت: امروزه مدیران واحد‌های تولیدی باید در جهت افزایش اعتبار برند وارتقاء جایگاه اجتماعی، خود را به درستی به مشتریان معرفی کنند و این امر جز درسایه ارائه کالای مرغوب و خدمات رضایت بخش میسر نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی ازمهم‌ترین پیش نیاز‌هایی که موجب توسعه صنعتی کشور‌ها و بقا ودوام حضور بنگاه‌های اقتصادی شده و رقابت پذیری را در بازار جهانی تضمین می‌کند، کیفیت کالا‌های تولیدی است.

محبی ادامه داد: مهم‌ترین دلیلی که باعث عدم حضور بسیاری از شرکت‌های صنعتی و کشور‌ها به بازار جهانی شده و رقابت آن‌ها دراین بازار‌ها میسر نشده، فقدان ویژگی‌های کیفی در محصولات تولیدی شان بوده است.

استاندار تاکید کرد: با گسترش تجارت جهانی، تغییرات سریع در الگوی مصرف و تقاضا، انقلاب در فناوری اطلاعات و نیز افزایش در تعداد و کیفیت رقبای محلی و بین المللی در دودهه اخیر مفهوم رقابت پذیری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر کیفیت کالای تولید شده، کیفیت خدمات پس از تولید واحد‌های تولیدی به مشتریان ار اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سببب وفاداری مشتری به آن برند خاص می‌شود.

محبی گفت: تاثیر کیفیت در محصولات صنعتی بسیار گسترده است، اما مهمترین اثرات کیفیت در تولید محصولات صنعتی را می‌توان افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها، افزایش سهم بازار، امکان صادرات، کسب شهرت و اعتبار برای شرکت تولید کننده، افزایش اعتبار سایر صنایع وابسته به آن صنعت، تقبل پرداخت قیمت محصول از سوی مشتری در ازای کیفیت بیشتر، افزایش عزت نفس و احترام کارکنان شرکت، افزایش درآمد و حقوق کارکنان شرکت، رضایتمندی و آرامش خاطر تولید کننده دانست.

وی یادآور شد: در کنار کیفیت، حفظ قیمت با افزایش میزان تولید نیز باید مد نظر تولید کنندگان جهت رقابت در بازار فعلی قرار گیرد.

استاندار خاطر نشان کرد: در این میان مدیریت واحد‌های تولیدی با توجه به اهداف گذاری‌هایی که برای واحد خود انجام می‌دهند و چشم انداز‌هایی که تعریف می‌کنند و همچنین برنامه ریزی‌های بلند مدت و کوتاه مدتی که برای حصول به اهداف خود مدون می‌کنند از نقش به سزایی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: واحد تولیدی وش نگار تا پایان سال بهره برداری می‌شود.

"حسینعلی سارانی " در این بازدید اظهار داشت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد از میزان چشمگیری برخوردار است و می‌توان آن را ۷۰ درصد تخمین زد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان به همراه تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی از شهرک صنعتی زاهدان میر جاوه و واحد‌های تولیدی هامون سازه، ناجی پوشش، آریا شیمی، هامون بافت کویر، زر سیستان، رادفرمان و کاشی وشنگار بازدید کردند و از نزدیک با این واحد‌ها و مشکلات آنان آشنا شده و راهنمایی‌های لازم را در خصوص مرتفع شدن مشکلات آنان توسط ایشان ارایه شد.

 

انتهای پیام/گ

نقشکیفیت کالا‌های تولیدی در سهم بازار 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.