سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه:

آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به بهبود یافتگان مواد مخدر

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه سالانه ۲۰ حرفه آموزشی برای بهبود یافتگان مواد مخدر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه با اشاره به اینکه این آموزش ها با هدف توانمند سازی و کاهش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه مواد مخدر به بهبود یافتگان ارائه می شود گفت: سالانه با همکاری ادارت مختلف از جمله بهزیستی، اداره زندانها و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، 20 حرفه آموزشی به بهبود یافتگان مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه ارائه می شود .
دمساز افزود: یکی از بهبود یافتگان مواد مخدر آقای سید ارسلان بهشتی است که با فراگیری مهارت های مختلف فنی و حرفه ای پس از ترک اعتیاد وارد بازار کار شده و برای خود شغل ایجاد کرده است .
سید ارسلان بهشتی گفت : 45 سال سن دارم و 8 سال به مواد مخدر اعتیاد داشتم که با اراده ای که داشتم توانستم مواد مخدر را ترک کنم .
وی افزود : مهمترین دغدغه من پس از ترک اعتیاد ،بیکاری و نداشتن شغل بود که با حضور در رشته های تاسیسات ، تکنیسین دارو و کاشی کاری مرکز فنی و حرفه ای کهگیلویه توانستم به صورت مستقیم و با سرمایه ای اندک وارد بازار کار شوم .
بهشتی گفت : علاوه بر کارهای ساختمانی و تاسیساتی ، و با توجه به مهارت تکنیسین دارویی عصرها نیز در مرکز ترک اعتیادی در دهشت مشغول فعالیت در این زمینه و کمک به بهبود بیماران اعتیاد هستم.
وی افزود : افرادی که در دام اعتیاد هستند می توانند با اراده خود از این دام رهایی یابند و با حضور در دوره های فنی و حرفه ای برای خود شغل ایجاد کنند و نگران بی کاری نباشند .

 انتهای پیام/غ

 حمایت از نوانمندسازی بهبود یافتگان

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.