سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم معاون علمی فناوری رئیس جمهور صورت گرفت؛

انتصاب رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری

ستاری رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، محمدحسین بهشتی به سمت « رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری» معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری منصوب شد.

در متن ستاری خطاب به بهشتی آمده است؛

«پیگیری امور محوله از جمله احصاء اولویت‌های کلان فناوری در راستای ایجاد اقتدار و تولید ثروت، پیشنهاد و تصویب طرح‌های کلان ملی بر اساس سیاست‌های ابلاغی و اسناد بالادستی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و ارتقای سطوح آمادگی فناوری و تجاری‌سازی ایده‌های خلاق در سطح ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین وظایف جنابعالی در این سمت به شمار می‌رود.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی  هم‌راستا باسیاست‌ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت دوازدهم مسألت می‌نمایم.»

بهشتی مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی پلیمر (کامپوزیت‌های پلیمری) از دانشگاه بث (Bath) انگلستان در سال 1376 و مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کرده است.

وی در حال حاضر استاد تمام گروه پژوهشی کامپوزیت پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران است و تاکنون بیش از  86 مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر علمی (شامل 59 مقاله ISI) به چاپ رسانده و بالغ‌بر 90 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی ارائه کرده است.

 همچنین وی مؤلف 2 کتاب بوده و تاکنون مجری 21 طرح پژوهشی بوده است که نتایج آن‌ها در صنعت مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله مسئولیت‌های وی می توان به مدیر تحصیلات تکمیلی، معاون پژوهشی و معاون فناوری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و مشاور شرکت‌های مختلف فعال در حوزه مواد کامپوزیتی را اشاره کرد.

بهشتی همچنین رئیس گروه شیمی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو شورای راهبردی ستاد توسعه مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیئت امنای پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران است.

انتخاب به‌عنوان عضو هيات علمی نمونه پژوهشگاه پليمر و پتروشيمی ايران و مدير پژوهشی برتر وزارت علوم تحقيقات و فناوری از جمله افتخارات بهشتی بوده است.

انتهای پیام/

انتصاب بهشتی به عنوان رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.