سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور پروانه بهره‌برداری فعالیت و اشتغال برای فعالان حوزه حمل و نقل مسافر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه از صدور پروانه بهره‌برداری فعالیت و اشتغال برای فعالان حوزه حمل و نقل مسافر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران مبتنی بر تخصیص سوخت بر ناوگان حمل و نقل مسافر شهری بر اساس پیمایش، طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل دیزلی درون شهری اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح به منظور تسریع در سازماندهی حمل و نقل مسافر شهری و رسیدن به اهداف مورد نظر و ارائه خدمات مطلوب در حال اجرا بوده و برای صاحبان خودرو‌هایی که در این طرح ثبت نام کرده‎اند، پروانه فعالیت صادر می‌شود.

وی گفت: کلیه دارندگان ناوگان نفت گاز (دیزل) درون شهری و حومه‎ای به منظور دریافت سهمیه سوخت ناوگان، مکلف شدند در سامانه کشوری www.utcms.ir ثبت نام کنند، در گام بعدی، مالکان این ناوگان باید با مراجعه شرکت واحد، نسبت به طی مراحل اخذ پروانه بهره برداری فعالیت و اشتغال برای دریافت آن اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: روند صدور پروانه‌های بهره‌برداری فعالیت و اشتغال برای فعالان حوزه حمل و نقل مسافر از ابتدای سال جاری از سازمان حمل و نقل بار منفک و توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز ارائه خدمات می‎شود، بر همین اساس، واحد صدور پروانه مسافربری در این شرکت تاسیس شده است تا اقدامات لازم جهت صدور پروانه بهره‎برداری فعالیت و اشتغال برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافری و ثبت نام بیمه رانندگان در سامانه اتحادیه اتوبوسرانی کشوری انجام شود. 

 

انتهای پیام/ش

تسریع در سازماندهی حمل و نقل مسافر شهری

برچسب ها: حمل و نقل ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهنام نصیری
۲۳:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای تمدید پروانه چیکار کنیم?