سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید روزانه500 گردشگر داخلی و خارجی از مجموعه گردشگری تله سیز آلوارس

مدیر اجرایی مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس سرعین گفت: در حال حاضر مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس روزانه پذیرای 500 گردشگر داخلی و خارجی است.

فرهاد شیخی، مدیر اجرایی مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس سرعین امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: فاز اول این تله سیژ هم اکنون پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و با راه اندازی فاز دوم و سوم به طولانی ترین تله سیژ کشور تبدیل می شود.

وی گفت: عملیات اجرایی فاز دوم و سوم بطول چهار کیلومتر تا نزدیکی قله سبلان انجام می شود و پیش بینی شده تا 2 سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر اجرایی مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس سرعین اظهار کرد: با راه اندازی فازهای بعدی طول تله سیژ آلوارس سرعین به پنج هزار و 200 متر می رسد.

شیخی گفت: تاکنون در مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس سرعین 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای راه اندازی فازهای دوم و سوم 400 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیاز است که در صورت راه اندازی صعود به قله سبلان از طرف سرعین میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعه گردشگری تله سیژ با امکانات موجود از قبیل تله سیژ ،شهربازی و سرسره بازی روزانه پذیرای 500 گردشگر داخلی و خارجی است.

مدیر اجرایی مجموعه گردشگری تله سیز آلوارس شیخی بیان کرد: استقبال از این مجموعه گردشگری در همه فصول از نقاط مختلف دنیا بویژه کشورهای عربی بیشتر است و برای انجام خدمات بهتر به مسافران احداث هتل چهار ستاره برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

مجموعه گردشگری تله سیز آلوارس

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.