سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی در قوچان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: چهارمین یادواره ۲۳ شهید طلبه و روحانی قوچان روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان افزود: رشد و تعالی برای کسانی که دارای لیاقت باشند، شهادت است و نصیب انسان مؤمنی می‌شود که اهل سخاوت و مهرورزی باشد.

وی گفت: شهدا سخاوتمندترین شیعیان حضرت امام صادق (ع) و حضرت امام علی (ع) هستند، شهدا ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما امروز سر سفره نظام اسلامی قرار بگیریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: شهدا در صحنه‌ای که خدا نهی کرده غایب همیشگی و در صحنه‌ای که به آن امر شده حاضر هستند و شیرازه زندگی آنان توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

لطفیان گفت: حضرت امام صادق (ع) یکی از ویژگی‌های مؤمن را سخاوت و مهرورزی دانسته اند و مکتب اهل بیت (ع) نیز به شیعیان یاد می‌دهد که هر جا نیاز بود از جان خود گذشته و آماده شهادت شوند.

وی افزود: وجود فرهنگ شهادت برای تداوم زندگی با عزت در پرتو ولایت لازم وضروری است.

مراسم یادواره ۲۳ شهید طلبه و روحانی قوچان همراه با اجتماع عظیم صادقیون به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع) و با حضور خیل عظیم عاشقان خاندان عصمت و طهارت، خانواده معظم شهدا و مسئولین اجرایی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام//م. ن

یادواره شهدای طلبه وروحانی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.