سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگیری در اصفهان مطرح کرد؛

به دنبال راهکار برای خروج از معضل آب هستیم

معاون اول رئیس جمهوری گفت: مسئله آب، خاص اصفهان نیست بلکه یکی از اصلی ترین مسائل ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که امروز مسئله آب، خاص اصفهان نیست بلکه یکی از اصلی ترین مسائل ایران است گفت: این مشکل در استان های مرکزی، جنوب شرقی و حتی شمال شرقی و جنوب غربی کشور نیز وجود دارد.

معاون اول رییس جمهور افزود: در استان های مهمی که در حوزه آب خیز اصفهان قرار دارند مانند استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد نیز مساله آب از مسائل اصلی آن استان هاست.

وی ابراز امیدواری کرد: در این سفر با کمک مردم و مسئولان استان، صاحب نظران و نخبگان به راهکارهایی برای حل مساله آب و چشم انداز توسعه خطه اصفهان دست خواهیم یافت.

جهانگیری، اصفهان را استانی مهم در تمامی عرصه ها دانست و گفت: این استان جایگاهی شاخص در سطح ملی دارد.

وی افزوذ: در این سفر فرصتی پیش آمده تا از برخی واحدهای بزرگ صنعتی مانند صنعت فولاد که پایگاه اصلی آن در استان اصفهان است و از صنایع مهم ایران محسوب می شود بازدید و با مسئولان این واحدها گفتگویی داشته باشیم.

معاون اول رییس جمهوری، افتتاح برخی طرح های مهم در بخش فولاد و  طرح های خدمات شهری و حمل و نقل را از جمله اهداف و برنامه های سفر خود به اصفهان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در همه کلانشهرها بخصوص تهران، اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ، مسئله مترو و حمل و نقل شهری باید بنوعی ساماندهی شود تا راهی برای کاهش و حل مشکلات زیست محیطی باشد.

معاون اول رئیس جمهوری به منظور افتتاح و رونمایی از چند پروژه عمرانی و حضور در شورای اداری امروز سه شنبه وارد اصفهان شد.

انتهای پیام/س

سفر جهانگیری به اصفهان

برچسب ها: اسحاق جهانگیری ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۷
بحران آب را حل کنید لطفا