سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه 3 مجتمع آبرسانی در کرمانشاه

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: پروژه های آبرسانی تعداد 16 روستا در قالب 3 مجتمع آبرسانی در سطح شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است .

شوهانی  سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    گفت: پروژه های آبرسانی تعداد 16 روستا در قالب 3 مجتمع آبرسانی در سطح شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهند رسید .

وی افزود:میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای بهره مندی روستاهای شهرستان کرمانشاه از نعمت آب آشامیدنی سالم ، بالغ بر 130 میلیارد ریال است که با تخصیص این میزان اعتبار شاهد افزایش بهره مندی روستاییان شهرستان کرمانشاه از نعمت آب سالم و بهداشتی خواهیم بود.

شوهانی  گفت:  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از هیچ کوششی جهت تامین آب سالم و بهداشتی برای تمام روستاهای استان دریغ نخواهد نمود .

وی ادامه داد:  در راستای تامین آب سالم و بهداشتی طرح هایی در حال انجام است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار بوده و بزودی تعدادی از روستاهای شهرستان کرمانشاه در قالب مجتمع های آبرسانی تامین آب گردیده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت .

انتهای  پیام/ز

افزایش بهره مندی روستاییان شهرستان کرمانشاه از اب سالم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.