سرهنگ محمد کمالی، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در سه ماهه اول سالجاری، شهروندان بافقی ۴ هزار و ۲۱۱ تماس با مرکز با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ بافق داشته اند که با راهنمایی و ارشاد نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شد.
سرهنگ کمالی افزود: از این تعداد ۹۰۰ تماس، فوریتی و عملیاتی بوده که پلیس ۱۱۰ با ارجاع موضوع به مرجع و یگان مربوطه در این راستا اقدام کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: شهروندان از تماسهای غیر فوریتی که نیاز به حضور پلیس ندارد حتی الامکان خوداری کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ فوریتهای پلیسی، بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواستهای انتظامی - اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است و شهروندان میتوانند با مشارکت و همکاری از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در حفظ نظم و امنیت و برخورد قاطعانه و به موقع با هنجارشکنان یاری نمایند.
انتهای پیام/ص