سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت چهار وقف جدیددر حسن آباد بخش بن رود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته چهار وقف جدید به ارزش یک میلیارد ریال برای توسعه مسجد بیت الرضا واقع در حسن آباد بخش بن رود به ثبت رسید.

حجت الاسلام رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در ارتباط با وقف‌های جدید در سال جاری اظهار داشت: امسال حدود ۳۷ وقف جدید با موضوعات قرآنی، ساخت مساجد، تکایا و غیره داشتیم.

وی با اشاره به وقف‌های مردم درباره قرآن کریم ابراز داشت: در این ارتباط پنج هزار از این مصحف شریف در طول ماه مبارک رمضان تا کنون برای مساجد، مدارس و مردم در مناطق محروم وقف شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد: در بحث وقف های ملکی بیشترین تعداد را در آران و بیدگل با هفت وقف داشتیم.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌هایی مانند نایین وقف‌های خوب و متعددی داشتیم که بیشتر مربوط به ساخت مسجد، حسینیه، تکایا، خیرات و مبرات و قرآن و برخی نیز در راستای توسعه امامزادگان بوده است.

صادقی با اشاره به وقف های جدید در هفته اخیر گفت: در روزهای گذشته چهار وقف جدید به ارزش یک میلیارد ریال برای توسعه مسجد بیت الرضا واقع در حسن آباد بخش بن رود به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: بر این اساس واقف خیراندیش چهار قطعه زمین به مساحت ۳۱۱ مترمربع را برای توسعه این مسجد خریداری و وقف کرد.

 

انتهای پیام/م

 

ثبت ۳۷ وقف جدید در سال ۹۷

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.