سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ پایگاه طرح اوقات فراغت در مهرستان افتتاح شد

معاون آموزش و پرورش مهرستان گفت: ۵ پایگاه طرح اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان و با حضور مسئولان ستاد اوقات فراغت شهرستان مهرستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد ابراهیمی اله آباد معاون آموزش و پرورش مهرستان  اظهار داشت: اوقات فراغت و برنامه ریزی برای آن، فرصت مناسبی برای شکوفا شدن استعداد‌های نهفته نوجوانان و جوانان است که در بسیاری از موارد در شناسایی این استعدادها، شغل و حرفه افراد نیز مشخص می‌شود.

وی افزود: امروزه آسیب‌هایی از جمله استفاده نادرست از فضای مجازی در اوقات فراغت دانش آموزان را تهدید می‌کند؛ لذا بهره گیری از توانمندی‌های کلاس‌های تابستانی یکی از راه‌های جلوگیری از این آسیب هاست.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهرستان بیان داشت: در این پایگاه‌ها کلاس‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی، علمی و مهارت آموزی با شعار هر دانش آموز یک مهارت به مدت ۸ هفته و با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، بسیج و میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از این ۵ پایگاه اوقات فراغت ۳ پایگاه طرح اوقات فراغت در سطح شهر مهرستان یک پایگاه در دهستان «بیرک» و یکی دیگر هم در بخش «آشار» کار خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح اوقات فراغت در مهرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.