سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس خبر داد

عاملان قطعی برق در شرق تهران دستگیر شدند

سرهنگ حشمتیان گفت: سارقان کابل‌های برق که سبب قطعی جریان برق در مناطق شرق پایتخت شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در رابطه با دستگیری سارقان کابل‌های برق در شرق تهران اظهار کرد: چندی پیش واحد گشت موتوری کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در محل تحت گشت خود بودند که به رفتار یک موتورسوار جوان مشکوک و برای بررسی موضوع به سمت او نزدیک شدند، اما این موتورسوار به محض مشاهده ماموران با موتورسیکلت از محل فرار کرد که در پی آن عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و این فرد آغاز شد و سرانجام متهم در خیابان وفادار توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی در ادامه گفت: این فرد به هنگام دستگیری جرم خود را انکار می‌کرد، اما در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت که به همراه دوستانش قصد سرقت کابل‌های برق را داشتند و برای شناسایی محل و راه‌های در رو به آنجا آمده بودند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌ها محل اختفای همدستان و مالخری که اقدام به خرید و فروش اموال دزدی می‌کرده است، لو داد و ماموران نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه اعلام شده اعزام و این متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حشمتیان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و محل دستگیری مالخر، صد‌ها متر کابل برق سرقتی و همچنین وسایل شهرداری مثل نرده‌های وسط اتوبان و پل‌های عابر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت: متهمان که به ترتیب ۲۲، ۲۵ و ۲۶ سال سن داشتند در بازجویی به بزه انتسابی اقرار کردند و محل سرقت کابل‌های برق در بزرگراه زین‌الدین را نیز به ماموران نشان دادند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در پایان افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به تخلفات و جرمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان کابل‌های برق در شرق تهران

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.