سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج طلاب استان کرمان؛

در آشفته بازار اقتصادی سیستم های نظارتی کجا هستند

مسئول بسیج طلاب استان کرمان با اشاره به آشفتگی بازار ارز و سکه در روز‌های اخیر گفت: دشمنان می‌خواهند کمرنظام جمهوری اسلامی را با اخلال در عرصه اقتصادی خم کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،هفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) رابر برگزارشد.

سرگرد مصطفی امامبخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در این مراسم با گرامیداشت یادوخاطره۳۵۰ شهید رابر و تسلیت سالروز شهادت ششمین اخترتابناک آسمان امامت ولایت وقدردانی از خانواده شهدا  گفت: یادوار‌های شهدافرصت ومجالیست برای ماکه یادمان نرود برای حفظ انقلاب چه جان‌هایی را از دست دادیم و شهدا چه رشادت‌هایی کردند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز شهدا بودگفت: شهدایی که گوششان به لبان، ولی امرزمانشان بود ودشمن شناسی بموقع داشتند وصحنه‌ها را به موقع تشخیص وبرای ادامه این راه از عزیزترین داشته خود یعنی جانشان گذشتند الگوی ما هستند.

سرگرد امامبخش افزود: امیدواریم باالگوگیری از شهدا این راه را بعنوان یک امانت به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی اظهار داشت: امروز اگرماازشهداالگو می‌گرفتیم به این شکل با روی گشاده وسراسیمه به سمت دشمن حرکت وبا ان‌ها تعامل برقرار نمی‌کردیم.

حجت الاسلام سنجری  ،مسئول بسیج طلاب استان کرمان در یادواره شهدا رابربااشاره به اهمیت مرور وصیت نامه شهدا گفت: نگاه کردن به وصیت نامه شهدا برابر با ثواب شب زنده داریست.

وی بااشاره به اینکه ۱۵۰۰ آیه از قرآن کریم نسبت به دشمن شناسی تذکر داده شده گفت: بعضی مواقع از تفکردشمن غفلت می‌کنیم، مثلا در زمان مذاکره با آمریکا گفته شد می‌خواهند سایه جنگ را از سر نظام جمهوری اسلامی بردارند که اشتباه محض بود و شهدا سایه جنگ را از سر کشور ما برداشتند.

حجت الاسلام سنجری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری قوی ومردم همیشه درصحنه به یک قدرت شکست ناپذیرتبدیل شده وبنا به گفته مسئولین کشور‌های دشمن ما این نظام تاکنون توانسته کمر ۵رییس جمهور امریکا را که بدنبال براندازی اسلام انقلابی بودند بشکند.

وی افزود:جمهوری اسلامی یک زره بعنوان، ولی فقیه دارد واسلام انقلابی باعث پیشرفت این کشورشده و کسی توان مقابله باآن را ندارد.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان افزود: مادنبال تمدن سازی نوین اسلامی هستیم و بحث ماسر گسترش تفکراسلامی است نه لشکرکشی به جایی دیگر،امریکا با نقض برجام وجفتک زدن زیر برجام به همه فهماند که قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به آشفتگی بازار ارز و سکه در روز‌های اخیر گفت: آن‌ها می‌خواهند کمرنظام جمهوری اسلامی را با اخلال در عرصه اقتصادی خم کنند و با اجیر کردن یک فرد در بازار که دوتن سکه قریب دوهزارمیلیارد سکه خرید می‌کند سعی در آشفتگی بازار واقتصاد مادارندپس سیستم‌های نظارتی کجاست؟

حجت الاسلام سنجری بابیان اینکه ماهرجامحکم ایستادیم و مواضع انقلابی داشتیم پیروز شدیم واینبار هم باسخنرانی رییس جمهور در سوییس که اگرنفت ایران صادرنشود نفت سایرکشور‌ها هم صادر نخواهد شد گفت: مسئولین باید همیشه باقدرت ومواضع انقلابی حرف خود را بزنند.

وی درپایان تحریف راه امام (ره)، به لجن کشیدن نیرو‌های انقلابی، حمله به سپاه وبسیج، تطهیر سران فتنه و مجلس ششم را از پروژه‌های تحت برنامه ریزی ۶۰موسسه آمریکایی عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهدا در رابر

برچسب ها: شهدا ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.