سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در شهر کرد:

مردم پای نظام خواهند ایستاد/ هدف امروز دشمن جدا کردن مردم از نظام است

هدف دشمن ناامید و بدبین کردن مردم به نظام دانست و گفت: مردم پای نظام خواهند ایستاد و هیچگاه اهداف انقلاب را رها نخواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به‌ مناسبت سالروز حضور مقام معظم رهبری در گلزار شهدایفارسان در تیرماه سال 64  و همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)، یادواره 220 شهید شهرستان فارسانشامگاه یکشنبه در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

علی سامانی معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش سخنران ویژه این مراسم با بیان اینکه هر نظام بر پایه‌ها و ارکانی استوار است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر سه رکن محکم استوار است که اولین و مهم‌ترین آن ولایت و رهبری است.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش، ولایت را برگرفته از مکتب اسلام و مذهب تشیع عنوان کرد و افزود: از سال 42 تا به امروز تدابیر نورانی ولایت است که ملت ایران را در جامعه جهانی سربلند و سرافراز معرفی و مردم بیداردل ایران را به مسیر درست هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در اوج خفقان پهلوی، تثبیت انقلاب با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی و هدایت دفاعی هشت ساله با وجود تمام تحریم‌ها، بیانگر نقش رهبری است.

سامانی با اشاره به اینکه امروز هم سکان هدایت کشتی انقلاب در دستان رهبری فرزانه و مدبر است، خاطرنشان کرد: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد توطئه‌های دشمن بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش، مردم را رکن دوم نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: هم امام راحل بنای نهضت را با تکیه بر مردم گذاشتند و هم مقام معظم رهبری با اتکا به مردم نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم بود، تشریح کرد: توطئه‌های اول انقلاب را مردم کنترل و خاموش کردند، فشار جنگ تحمیلی بر مردم بود و صبوری و فداکاری ملت ایران، انقلاب را بیمه و دشمن را وادار به تسلیم کرد.

سامانی، هدف توطئه‌های امروز دشمن را جدا کردن مردم از نظام عنوان کرد و افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری همواره بر حضور مردم، نقش مردم و هوشیاری آن‌ها تأکید دارند.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش بیان داشت: اگر فشار امروز دشمنان بر اقتصاد است و تحریم‌های ناجوانمردانه برای کشور تدارک دیده شده، هدف ناامید و بدبین کردن مردم از نظام است.

وی، این هدف دشمن را خیالی باطل دانست و تصریح کرد: مردم پای نظام خواهند ایستاد و هیچگاه اهداف انقلاب را رها نخواهند کرد.

سامانی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح سومین رکن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، متذکر شد: نیروهای مسلح امتحان‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند و اگر دشمن از گزینه نظامی علیه ایران استفاده نمی‌کند فقط و فقط به‌ دلیل آمادگی نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبری کارآزموده و بصیر است.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: دشمنان می‌دانند که استفاده از گزینه نظامی شرایط سخت و هزینه‌های بسیار را برای آن‌ها به‌ دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدنه نیروهای مسلح متشکل از عناصری مؤمن و خستگی‌ناپذیر است که خود را برای فداکاری و دفاع از امنیت کشور مهیا کرده‌اند و بدون تردید دژ محکمی برای نظام و انقلاب و باعث وحشت دشمنان هستند.

سامانی در پایان امنیت ایران را در میان کشورهای ناامن منطقه حاصل بیداری نیروهای نظامی دانست و تصریح کرد: ما حامی منافع ملی خود در هر کجای جهان که لازم باشد، هستیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش درشهر کرد

برچسب ها: دفاع مقدس ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۷
با اختلاسگرا هم بر خورد جدی و قاطع شود