سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنشستگان شهرداری تهران در رقابت‌های دوچرخه سواری شرکت کردند

مسابقات دوچرخه سواری بازنشستگان شهرداری تهران در ۲بخش مردان و زنان، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برگزاری این دوره از مسابقات بیش از ۲۲۵ نفر شرکت کرده بودند که در ۵ گروه سنی، زیر ۵۶ سال، ۵۶ تا ۵۸ سال، ۵۹ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۴ سال و ۶۵ سال به بالا با یکدیگر رقابت کردند.

در گروه سنی زیر ۵۶ سال که با حضور ۴۰ نفر برگزار شد که در این گروه سنی احمد مژگانی در جایگاه نخست قرار گرفت، محمد علی شیخان و موسی مصطفوی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت‌های گروه سنی ۵۶ تا ۵۸ سال که با حضور ۴۰ نفر برگزار شد، محمدرضا ملکی مقام اول، محمد رضا بداغی مقام دوم و محمد رضا صامت به مقام سومی رسیدند.

در گروه سنی ۵۹ تا ۶۰ سال رقابت‌ها بین ۲۵ شرکت کننده برگزار شد که در این مسابقات با حضور ۲۲ شرکت کننده، علی خیاطی توانست به مقام اول برسد و در ادامه موسی حیدری مقام دوم و خسرو مسعودیان پور به مقام سوم دست پیدا کردند.

اما در در گروه سنی ۶۱ تا ۶۴ سال به بالا، عطا الله شیشه، بهروز سلمانزاده و رستم بروجردی مقام اول، مقام دوم و مقام سومی این گروه از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در آخرین رده سنی مردان رکاب زن نیز که به بالای ۶۵ سال اختصاص داشت مهدی بشارتی، جلال راشدی و حسین حسین پور به ترتیب نفرات برتر به خود اختصاص دادند.

بخش دوچرخه سواری زنان در پنجمین المپیاد ورزشی که با دو گروه سنی زیر ۵۲ سال و بالای ۵۲ سال برگزار شد، در گروه سنی زیر ۵۲ سال به ترتیب معصومه داودی، معصومه اکبری و مهین اشرف گنجوی توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

در رقابت‌های گروه سنی ۵۲ سال به بالا روح انگیز صفر دوست مقام اول، معصومه مرادی نسب مقام دوم، مریم کیان ثابت مقام سوم این رده سنی را کسب کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.