سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه از نظر تسهیلات پرداختی به روستاییان رتبه سوم کشور را دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت :در آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کرمانشاه از نظر تسهیلات پرداختی به روستاییان رتبه سوم کشور را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه،گفت :  609 طرح اشتغالزایی روستایی در بانک ها تصویب شده که برای آن  620 میلیارد ریال تسهیلات به روستائیان استان اختصاص داده شده است.
وی گفت: تصویب این تعداد طرح و تسهیلات پرداختی می تواند زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 515 نفر از روستائیان استان کرمانشاه را فراهم کند.
عزیزی افزود : حدود 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری سراسر کشور اختصاص داده شده که 35 هزار و 300 میلیارد ریال آن سهم استان است.
وی افزود : این تسهیلات با کارمزد 4 تا 10 درصد در اختیار متقاضیان دارای طرح در سطح روستاها و عشایر استان قرار خواهد گرفت.
عزیزی گفت : نرخ سود این تسهیلات برای روستائیان و عشایر ساکن در مناطق مرزی چهار درصد است، گفت: این تسهیلات در مناطق غیر مرزی با سود 6 درصد و نواحی صنعتی روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر نیز با سود 10 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی افزود: این تسهیلات با توجه به طرح های ارائه شده از سوی کشاورزان و عشایر بین 100 میلیون تا 150 میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که البته آن دسته از طرح هایی که نیاز به پرداخت تسهیلاتی بیش از 2.5 میلیارد تومان دارند باید در کارگروه ملی مطرح شوند چرا که از اختیارات استانی خارج می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تصویب 609 طرح اشتغالزایی روستایی در بانک ها

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.