سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های والیبال نوجوانان قهرمانی استان کرمان

مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی استان، یادواره‌ی شهدای ورزشکار، با قهرمانی تیم والیبال بارز کرمان در بافت به اتمام رسید.

پوریا جلالی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت های والیبال قهرمانی استان کرمان در رده ی نوجوانان، يادواره ي شهداي ورزشكار با حضور ده تیم در دو گروه 5 تیمی به میزبانی شهرستان بافت برگزار شد.

 وی با اعلام اینکه این مسابقات با برگزاری دو دیدار رسماً به پایان رسید، افزود: در یکی از این دیدارها، دو تیم رفسنجان و مس شهربابک به مصاف هم رفتند که این تقابل با برتری نماینده رفسنجان همراه شد.

جلالی تصریح کرد: در بازی فینال هم تیم های لاستیک بارز کرمان و گل گهر سیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری کرمانی ها خاتمه یافت.

 وی یادآور شد: بدین ترتیب تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان و رفسنجان مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

جلالی افزود: مراسم اختتامیه با حضور بختیاری نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بافت، رئیس هیئت والیبال استان و جمعی از مسئولان محلی با حضور چشمگیر علاقه مندان در سالن ورزشی نبی اعظم بافت برگزار شد.

رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت برگزار شد.

انتهای پیام/ب

بارز کرمان قهرمان رقابت های والیبال نوجوانان استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.