سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی بر توجه بیشتر به آموزش، جوانان و نوجوانان

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور با اشاره به اینکه استان کرمان در بحث آمایش سرزمین، توانایی خاصی در بخش جوانان و نوجووانان دارد، تأکید کرد: کسانی که قرار است در هیئت فعالیت کنند باید به بخش جوانان، نوجوانان و آموزش توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دلداده مهربان، دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در مجمع انتخاباتی رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان که با حضور اعضای مجمع در مجموعه ورزش های الکترونیک کاپ کرمان برگزار شد، از مدیرکل ورزش و جوانان و تمام کسانی که فعالانه و صادقانه در توسعه و گسترش ورزش در استان کرمان، زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی با داشتن 19 انجمن ورزشی و بیش از 53 رشته ی ورزشی فعالیت می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

مهربان، ضمن تبریک به بلوردی بابت انتخاب به عنوان رییس هیئت انجمن های ورزشی استان، خطاب به وی گفت: وظیفه ی شما به عنوان رییس هیئت انجمن های ورزشی استان سنگین تر از گذشته شده است و امروز انتظاری که فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان از شما دارد، این است رشته هایی که سبب پیشرفت ورزش استان می شوند را فعال و برای این کار تلاش کنید، نیروهای جوان و پر تلاشی در مجموعه تان، اعم از بانوان و آقایان جذب شود.

وی افزود: در بحث توسعه رشته های ورزشی، آموزشی این فدراسیون وظیفه اش است تا در بخش های آموزش، تجهیزات و سخت افزاری تا جایی که در توان دارد به هیئت استان کمک کند.

مهربان تصریح کرد: این توانایی را خواهیم داشت با کمک روسای انجمن هایمان در سطح کشور، رشته هایی که زیر پوشش کمیته های زیرمجموعه در کشور فعال می شوند، بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم.

وی یادآور شد: آنچه که مهم است هماهنگی و همفکری روسای کمیته های استانی است که باید به عنوان بازوان توانمند در کنار رییس هیئت استان باشند.

 دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و همکاری که هیئت انجمن های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان دارد، بتوانیم شاهد تحول مثبتی در ورزش استان کرمان باشیم.

مهربان گفت: استان کرمان استانیست که در بخش آمایش سرزمین، توانایی خاصی در بخش جوانان و نوجوانان دارد.

وی افزود: رییس هیئت انجمن های ورزشی باید کسانی را در این هیئت بکار گیرد که  به منظور توسعه ورزش استان به بخش جوانان، نوجوانان و آموزش توجه بیشتری داشته باشند.

مهربان تصریح کرد: فدراسیون نیز وظیفه اش این است، در زمینه اعزام مربیان، آنچه که در توان دارد، انجام دهد.

 وی برگزاری اردوی تیم ملی کریکت بانوان، اردوی تیم ملی راگبی، برگزاری مسابقات راگبی به میزبانی کرمان، حضور ورزشکاران استان در اردوی تیم ملی سپک تاکرا و ... را از جمله موفقیت های رشته های ورزشی زیرمجموعه فدراسیون و هیئت انجمن های ورزشی در استان کرمان عنوان کرد و یادآور شد: خوشبختانه روز به روز شاهد توسعه رشته های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون و هیئت انجمن های ورزشی در استان کرمان هستیم.

مهربان از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده آموزش و پرورش خواست: دست اعضای هیئت را در بخش توسعه ورزش زیرمجموعه هیئت و استعدادیابی بگیرند.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور گفت: حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از هیئت انجمن های ورزشی و سایر هیئت های استان را به فعال نیک می گیریم و امیدورایم با نگرش مثبتی که از دکتر امیری خراسانی سراغ داریم، روز به روز شاهد گسترش ساخت و ساز اماکن ورزشی باشیم.

مهربان در بخش دیگری از سخنانش افزود: کمیته هایی که زیر مجموعه هیئت تشکیل می شوند حتما باید اولویت اولشان برای هماهنگی ابتدا هیئت استان باشد، سپس انجمن های کشوری را مدنظر داشته باشند.

وی متولی ورزش استان را اداره کل ورزش و جوان استان کرمان دانست و تصریح کرد: اداره کل ورزش باید در جریان کلیه فعالیت هایی که هیئت آنجا می خواهد انجام دهد، از اردوهای تیم ملی گرفته تا برگزاری مسابقات، باشد.

 وی با تأکید بر هماهنگی و وفاق بین هیئت انجمن های ورزشی، فدراسیون و اداره کل، تصریح کرد: باید کوچکترین مواردی که در بخش رشته های ورزشی زیرمجموعه هیئت انجمن های ورزشی رخ می دهد، به اداره کل ورزش و جوانان منعکس شود.

مهربان ابراز امیدواری کرد: بلوردی، رییس هیئت انجمن های ورزشی استان بتواند با کمک اعضای هیئت و روسای کمیته ها قدم بزرگی را در بخش توسعه ورزش استان بردارد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.