سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های رادیو اقتصاد برای امام جعفر صادق(ع)

رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه 18 تیر ماه، با ویژه برنامه«در غربت مدینه دانش»در خدمت شنوندگان محترم خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه 18 تیر ماه، با ویژه برنامه«در غربت مدینه دانش» در خدمت شنوندگان محترم خواهد بود.

حجت الاسلام میرلوحی استاد دانشگاه امام صادق (ع) در این ویژه برنامه به تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام جعفر صادق (ع) با تاکید بر نهضت علمی ایجاد شده توسط ایشان و سیره رفتاری این امام بزرگوار می پردازد.

شاگردان برجسته امام جعفر صادق (ع) و علوم مختلف از دیگر مباحثی هستند که در این برنامه مطرح خواهند شد.

ویژه برنامه «در غربت مدینه دانش» دوشنبه ساعت ۰۶:۳۰ به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

شایسته سالاری در سازمان ها

رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» دوشنبه 18 تیر ماه، به مبحث شایسته سالاری در سازمان ها می پردازد.

 بهرام رزمان کارشناس و مشاور استراتژی کسب و کار در این برنامه در خصوص شایسته سالاری در سازمان ها صحبت می کند.

مدیریت شایستگی و مفهوم و اهمیت آن، دسته بندی افراد بر حسب میزان شایستگی و استعداد، راه های مدیریت شایستگی از دیگر مباحثی است که در این برنامه عنوان می شود.

برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی روزهای شنبه الی پنج شنبه ساعت ۰۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

سیره رفتاری امام صادق (ع) با رویکرد اقتصادی

رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در برنامه «ایستگاه نود و هشت» به موضوع سیره رفتاری امام صادق (ع) با رویکرد اقتصادی خواهد پرداخت.

 علی شاه حسینی مدرس مهارت های زندگی به همراه ایمان ضیایی کارشناس مذهبی در برنامه فردا در خصوص سیره رفتاری امام صادق (ع) با رویکرد اقتصادی گفتگو می کنند.

سیره رفتاری اقتصادی امام صادق (ع)، فرق بین تلاش کردن و حرص نداشتن از دیگر موضوعاتی است که در برنامه به آن پرداخته می شود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت»کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

موانع و مشکلات فراروی صنعت

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» دوشنبه 18 تیر ماه، موانع و مشکلات فراروی صنعت را بررسی خواهد کرد.

برنامه «کالای ایرانی»کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

تغییر اقلیم در استان مرکزی

رادیو اقتصاد در برنامه «خوشه چین»دوشنبه 18 تیر ماه، تغییر اقلیم در استان مرکزی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

مجید آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در مورد تغییر اقلیم در استان مرکزی صحبت می کند.

وضعیت کشاورزی استان و آثار تغییر اقلیم بر کشاورزی استان، برنامه ریزی ها و سیاستهای سازمان جهاد کشاورزی استان برای سازگاری با تغییر اقلیم و ... از دیگر محورهای موضوعی این برنامه خواهد بود.

برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

زمینه های اشتغال در اقتصاد مجازی

رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد مجازی» دوشنبه 18 تیر ماه، زمینه های اشتغال در اقتصاد مجازی را بررسی می کند.

محمدحسین نوری خواه تحلیلگر و کارشناس ارشد فضای مجازی در این برنامه در خصوص زمینه های اشتغال در اقتصاد مجازی مطالبی را عنوان می کند.

زمینه های مناسب اشتغال در اقتصاد مجازی، رشته های تحصیلی برتر مرتبط با اقتصاد مجازی، شغل های برتر مرتبط با اقتصاد مجازی، تحصیلات دانشگاهی، تخصص های فنی یا هر دو؟، وضعیت اشتغال اقتصاد مجازی و ... از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.
برنامه «اقتصاد مجازی»کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مطهره محرابی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 14:05 به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

چالش صنعت خودرو در وابستگی به واردات قطعه

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» دوشنبه 18 تیر ماه، به سراغ موضوع چالش صنعت خودرو در وابستگی به واردات قطعه می رود.
در این برنامه کارشناسان و اساتید حوزه خودروسازی در مورد اینکه  چرا با وجود تجربه های پیشین برنامه ریزی برای کاهش قطعات وارداتی نکرده اند؟، تحریم های جدید صنعت خودرو، میزان واردات قطعات منفصله و تولید خودرو، توان تولید قطعات داخلی، وارد نشدن تکنولوژی ساخت قطعات به کشور مطالبی را عنوان می کنند.

برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15:00 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

مدیریت ریسک محصولات

رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما»دوشنبه 18 تیر ماه، مدیریت ریسک محصولات را بررسی خواهد کرد.

 مسعود اولادی معاون اداره بیمه زراعت، رامین امینی زارع مدیر روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزان روستایی و اسکندر جودکی روستایی در این برنامه در مورد مدیریت ریسک محصولات، موعد پرداخت و نحوه خسارت برای روستاییان و همچنین معرفی روستای تخت شیروان و ظرفیت ها و مشکلات روستا با یکدیگر گفتگو می کنند.

برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

بحران برق، از دلایل تا راهکارها

رادیو اقتصاد در برنامه «رهیافت»دوشنبه 18 تیر ماه، بحران برق، از دلایل تا راهکارها را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

وضعیت تولید برق و روشهای آن، دلایل ایجاد بحران برق و سوابق آن، راهکارهای پیشگیرانه و عملیاتی از مباحثی است که توسط کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی نازنین کتابچی شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در صنعت مس ایران

رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت»دوشنبه 18 تیر ماه، به تکنولوژی و فناوری روز دنیا در صنعت مس ایران می پردازد.

 شعبانی هيئت رئيسه سازمان نظام مهندسی استان تهران فعال معدن و صنايع معدنی در بخش مس و نایب رئيس انجمن مس ايران ، مشكانی از فعالين معدن و صنايع معدنی در بخش مس و عضو هيئت مديره انجمن مس ايران، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران، مهندس اصغرزاده مدیر اکتشافات ایمیدرو در برنامه فردا در خصوص تکنولوژی و فناوری روز دنیا در صنعت مس ایران مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند.

بحث دانش فنی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این صنعت، بحث شرکتهای دانش بنیان و ارتباط صنعت با دانشگاه در این صنعت، مقایسه توانمندیهای شرکتهای ایرانی با شرکتهای مطرح خارجی در بحث ماشین آلات ، تکنولوژی تولید ، دانش فنی و نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه، امتیارات و قابلیتهای شرکتهای ایرانی در مقایسه با شرکتهای خارجی، بحث رعایت استانداردهای بین المللی در طراحی و ساخت و ... از دیگر محورهای موضوعی برنامه است.

برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.