سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حفظ وحدت مسئولان برای تقویت توان ملی

آیت الله فلاحتی بر ضرورت حفظ وحدت بین مسئولان در تقویت توان ملی برای مواجهه با هجمه‌های ناجوانمردانه رسانه‌ای - اقتصادی دنیای استکبار تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دومین نشست استانی سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و مسئولان استان  امروز در رشت برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان در این نشست بر ضرورت حفظ وحدت بین مسئولان و دست اندرکاران حاکمیتی در تقویت توان ملی برای مواجهه با هجمه‌های ناجوانمردانه رسانه‌ای - اقتصادی دنیای استکبار تاکید کرد و تلاش مجدانه همه مسئولان، سلایق و گروه‌های سیاسی برای پاسخ به مطالبات به حق مردم و ترویج و تبیین ارزش‌های حقیقی انقلاب اسلامی را خواستار شد.

وی با استناد به سخنان حکیمانه امام راحل (ره) مبنی بر اینکه مردم، ولی نعمتان حاکمان اسلامی هستند، افزود: مسئولان باید بدانند که سر سفره انقلاب نشسته اند و خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب وظیفه اصلی آنان است.

امام جمعه رشت با انتقاد از حضور نیافتن برخی مسئولان اجرایی ارشد در دومین نشست سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: مسئولان هرچه دارند از انقلاب اسلامی است و پاسداشت انقلاب و ارزش‌های آن از وظایف اصلی آنان است.

جبار کوچکی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار برنامه‌های امسال است که لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های مردم را برای معرفی هر چه بیشتر دستاورد‌های انقلاب ضروری می‌سازد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز بر لزوم تشکیل ستاد‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و حمایت مسئولان اجرایی از ویژه برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب را مستلزم حضور آنان در نشست‌های سیاست گذاری چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی دانست.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری سلسله نشست‌های استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.