سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک میلیاردی اموال مسروقه از یک باند سرقت

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان منزل و ویلا با ۲۴ فقره سرقت و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر موفق به شناسایی اعضای باند حرفه‌ای سرقت منزل شدند.

سردار میرفیضی گفت: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ۸ متهم به سرقت را که با تشکیل باندی در امر سرقت از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۲۴ فقره سرقت دراین شهرستان نوشهر اعتراف کردند.

میرفیضی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل کولر گازی، سیم و کابل برق، جارو برقی، پمپ آب، تلویزیون، رایانه و به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از محل سکونت این افراد خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام /ر

انهدام باند سارقان منزل و ویلا با ۲۴ فقره سرقت در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.