سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف به قتل جوان ۲۵ ساله در گلستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از قتل جوان ۲۵ ساله در یکی از روستاهای گرگان و اعتراف قاتل خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان   سرهنگ فروزان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: جسد جوانی ۲۵ ساله بامداد امروز در یکی از روستاهای شهرستان گرگان کشف و قاتلان وی نیز دستگیر شدند.

فروزان افزود : بامداد امروز افرادی به ماموران روشن‌آباد گرگان اطلاع دادند که فردی در روستای تخشی‌محله گرگان به قتل رسیده که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و با جسد جوان ۲۵ ساله در آغل گوسفندان روبرو شدند.

وی ادامه داد : بر روی بدن این فرد آثار جراحت در نقاط مختلف با چاقو مشاهده شد و گردن این فرد نیز با یک شی تیز بریده شده است .

سرهنگ فروزان گفت: در هنگام بررسی صحنه خانمی 18 ساله اعلام کرد که این فرد شوهر من است و ماجرای رخ‌دادن این حادثه را برای ماموران توضیح داد.

فروزان افزود : جسد این فرد به پزشکی قانونی منتقل شده است، و بر اساس تحقیقات انجام شده با کمک پلیس آگاهی مطالبی ضد و نقیض توسط همسر وی ارائه شد که ماموران آگاهی متوجه این موضوع شدند.

سرهنگ فروزان افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که این خانم با همکاری پسرعمه شوهرش که مردی 20 ساله بوده، شوهرش را در آغل گوسفندان به قتل رسانده و نیز به قتل اعتراف کرده است.

وی اظهار داشت: این 2 نفر دستگیر شدند و تحقیقات درباره انگیزه این قتل و ارتباط این 2 قاتل ادامه دارد.

انتهای پیام/ س

قتل جوان 25 ساله

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.