سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

اشتغال ۵۰ هزار فارغ التحصیل به عنوان بازاریاب گردشگری

ربیعی گفت: طبق تفاهم نامه وزارت کار با سازمان میراث فرهنگی، ۵۰ هزار نفر از فارغ التحصیلان به عنوان بازاریاب استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست امضای تفاهم نامه ایجاد  50 هزار شغل و خدمات گردشگری صبح امروز یکشنبه (17 تیرماه) با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امضای تفاهم نامه ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری اظهار کرد: اگر در دوران تحریم در برخی از بخش ها دچار کاستی شده ایم در بخش گردشگری می توانیم جذابیت های موجود را به کار ببریم.

ربیعی افزود: در دوران تحریم بسته های گردشگری می تواند همچنان برای کشور اشتغال زا باشد.

وی با تاکید بر مقررات تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی تریح کرد: مقرر شد با استفاده از فضای مجازی تعداد 50 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی بدون محدودیت رشته تحصیلی به عنوان بازاریاب و در صورت حصول نتیجه به عنوان راهنما به کار گرفته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  آژانس های مسافرتی از این امکانات بهرمند خواهند شد و با استخدام راهنمایان تور بیشتر، بعد از دو سال این شغل به شغل پایدار تبدیل خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه این افراد پیش از فعالیت در یک دوره 6 ماهه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای آموزش می بینند، تصریح کرد: آژانس ها برای جذب افراد به عنوان راهنمای تور 270 تا 300 هزار تومان کمک مزد و مشوق بیمه مسئولیت مدنی و حوادث دریافت خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به رشد خانه صنایع خلاق اضافه کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای انتظار می رود ایجاد مشاغل به تعداد قابل توجهی را تضمین کنیم که این شغل ها در سال 98 و 99 به اشتغال پایدار تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازاریابی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.