سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه رایزنی‌ها با اروپا تاییدی برحقانیت ایران است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه رایزنی‌های جمهوری اسلامی با اروپا تاییدی بر حقانیت ایران و معاهده بین المللی برجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خدری روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: آمریکا از همان گام نخست هم از برجام خارج شده بود، ولی با خروج علنی از این توافق توسط ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، این موضوع آشکارتر شد.

وی اظهار داشت: توافق بین المللی برجام تنها بین آمریکا و ایران نبوده و پنج کشور اروپایی دیگر نیز در این توافق حضور دارند که رایزنی‌ها با آن‌ها باید ادامه داشته باشد.

خدری یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کشور و بازگشت برخی از تحریم ها، امروز زمان تسویه حساب سیاسی نیست و همه احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید در کنار هم قرار گیرند تا کشور از این پیچ گذر کند.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که جهان استکبار علیه ایران روا داشته جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که در دفاع مقدس قرار دارد و باید با وحدت و انسجام هرچه بیشتر در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی کرد.

خدری اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن ملت ایران را در جنگ اقتصادی قرار داده است تنها با وحدت کلمه بین مسئولان، مدیریت و سیاست اقتصاد مقاومتی و صبوری ملت ایران می‌توان در مقابل این مشکلات ایستادگی کرد.

انتهای پیام/م

دشمن ملت ایران را در جنگ اقتصادی قرار داده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.