سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح منادیان حمایت از کار و اشتغال در کاشان طرح ابتکاری در حمایت از تولید کالای ایرانی

رییس کارگروه فنی تسهیلات اشتغال شهرستان کاشان گفت: فرمانداری کاشان کارگروه رفع موانع تولید اجرای طرح منادیان حمایت از کار و اشتغال را به عنوان زیر مجموعه این کارگروه در حمایت از تولید و سرمایه گذاری شهرستان کاشان در حال اجرا دارد.

مسعود خاندائی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با تاکید بر اینکه حمایت از کالاهای ایرانی تولید شهرستان کاشان در کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری نیز از اولویت های این کارگروه است گفت: فرمانداری کاشان طرح موفق کارگروه منادیان را از سال گذشته به عنوان طرح ابتکاری در شهرستان اجرا کرد و تاکنون جلسات آن را بطور منظم برگزار می کند.

وی تصریح کرد: به محض اینکه اطلاعاتی از موانع مختلف در حوزه تولید اشتغال و سرمایه گذاری پیدا کردیم به جای اینکه منتظر سرمایه گذار و حضور وی در جلسات هفتگی باشیم بلافاصله به اتفاق مسولین مرتبط به مجموعه متقاضی مراجعه نموده و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی می کنیم.

به گفته وی، بعضی از موانع این سرمایه گذران در محل شرکت آنها رفع شده و بعضی از موانع نیز برای رسیدگی به مقامات استانی انعکاس داده شده می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، اظهارداشت: مشکلاتی هم که در شهرستان قابل رسیدگی نبوده و لزوم پیگیری استانی یا ملی داشته است مراتب به مسولین استانی و ملی اطلاع رسانی شده است.

راه اندازی کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان کاشان از سال 95

خاندائی، با اشاره به راه اندازی کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان کاشان از سال 95 و عملکرد موفق آن در سال 96 گفت: مشکلات هر سرمایه گذار در این کارگروه متناسب با نوع مشکل آن در حوزه شهرستان، استان و در سطح ملی بررسی، پیگیری و رسیدگی میشود.

وی برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان کاشان را به ریاست معاون استاندار و فرماندار کاشان خاطرنشان کرد و گفت: دو جلسه این کارگروه در اواخر سال 96 در اداره تعاون و یک جلسه آن نیز در سال جاری در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با حضور دکتر داداشی دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع وزارت صنعت معدن و تجارت

در خصوص رسیدگی به مشکلات صاحبان صنایع و تولیدکنندگان صنعت که اغلب آنها فرشی ها بودند برگزارشد.

به گفته وی، کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان کاشان طی ارتباط مستمر با دبیر کارگروه ملی رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری و مقامات استانی تلاش میکند تا مشکلات پیش روی تولید حل و فصل شود .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، برگزاری کمیته فنی اشتغال و سرمایه گذاری را در ساعت 8 تا 10 صبح روزهای دوشنبه هرهفته ویژه تامین اعتبار سرمایه گذاری های مختلف طرح های اشتعالزا در حوزه شهری و روستایی را تاکیدکرد و گفت: بخشی از این جلسه بابت سرمایه گذاری های جدید و بخش دیگر بابت تامین اعتبار سرمایه در گردش برگزار می شود.

شایان ذکر است: منطقه کاشان قطب صنعت فرش ماشینی کشور وبلکه جهان است که با فعالیت بیشترین واحد تولیدی این صنعت است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.